Gjest 4+engel Skrevet 13. august 2014 #1 Skrevet 13. august 2014 Mistet baby i magen på overtid for noen mnd tilbake.... Ser virkelig ikke for meg at jeg skal klare å leve f.eks 50 år til med denne smerten!! :'(
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #2 Skrevet 13. august 2014 Ut fra ditt nick ser det ut som om du har 4 barn til? Fortjener de å ha en mor som er deprimert og ikke orker mer pga det ene barnet som gikk bort? Du må ta deg sammen for dem. Stakkars små.... de trenger en mor. Det er veldig egoistisk å forbli i et mørke når du har barn. Anonymous poster hash: 3d1bb...275
Gjest 4+engel Skrevet 13. august 2014 #3 Skrevet 13. august 2014 Jeg vet! Og jeg vet det så innmari godt...! Pga dem jeg fortsatt er her for å si det sånn.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #4 Skrevet 13. august 2014 Håper du klarer å ignonere svar #2... Klem til deg og familien din! Jeg må spørre: Har dere mottatt noe hjelp i etterkant? Sorgterapi, samtaler, tilbud om sorggrupper, alenesamtaler etc.? Å bearbeide fjerner ikke sorgen, men det kan hjelpe med å integrere sorgen i hverdagen slik at du kan klare å leve med den. Anonymous poster hash: 7d0e9...ac0
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #5 Skrevet 13. august 2014 Har du fått hjelp til å takle sorgen, HI? Jeg tenker da psykolog, prest, psykiatrisk sykepleier? Oppsøk hjelp. En venninne gjennomgikk noe lignende. Hun sier at det alltid vil mangle en, men at det blir lettere etter hvert. Man lærer seg å leve med det og ikke la tapet av en gjøre at man ikke gleder seg over de andre. Fremdeles er det forholdsvis ferskt hos deg. Gi deg selv tid, og få hjelp. Klem Anonymous poster hash: eb471...d02
Gjest 4+engel Skrevet 13. august 2014 #6 Skrevet 13. august 2014 Har fått tilbud om å ringe både lege, sykehus og helsestasjon hvis det er noe, men synes ikke det er så lett å løfte det telefonrøret...!
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #8 Skrevet 13. august 2014 Har fått tilbud om å ringe både lege, sykehus og helsestasjon hvis det er noe, men synes ikke det er så lett å løfte det telefonrøret...! Kan forstå at det ikke er enkelt. Men om du klarer det så er mange familievernkontor gode på dette med tap og sorg. Der kan du enten gå alene eller sammen med mannen din. Har du noen som kanskje kan ta kontakt på dine vegne? #4 Anonymous poster hash: 7d0e9...ac0
*Miss Marple* Skrevet 13. august 2014 #9 Skrevet 13. august 2014 Ut fra ditt nick ser det ut som om du har 4 barn til? Fortjener de å ha en mor som er deprimert og ikke orker mer pga det ene barnet som gikk bort? Du må ta deg sammen for dem. Stakkars små.... de trenger en mor. Det er veldig egoistisk å forbli i et mørke når du har barn. Anonymous poster hash: 3d1bb...275 Næmmen, i alle dager da! Hvordan er det du tillater deg å snakke til et menneske i sorg? Tror du at fordi man har flere barn så er det ikke så nøye om man mister et? Er det mulig!?!? Kjære hi, å miste et barn er den største sorg som finnes og en smerte man knapt klarer å holde ut. Det er bare noen mnd siden du mistet engelen din og det er klart at det er forferdelig vondt. Det kommer det alltid til å være, men det blir faktisk bedre. Det er noen år siden jeg mistet min baby og jeg gråter fremdeles. Men jeg smiler og ler også. Jeg gleder meg over de barna jeg har og sørger over det jeg mistet. Tanken på å leve med denne sorgen i hele resten av mitt liv er til tider overveldende, men det er utrolig hva man kan overleve. Jeg sender deg varme tanker og håper at du klarer å ikke bry deg om det hun over skriver, det er jo ren ondskap!
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #10 Skrevet 13. august 2014 Har fått tilbud om å ringe både lege, sykehus og helsestasjon hvis det er noe, men synes ikke det er så lett å løfte det telefonrøret...! Hvis du trenger hjelp - og det gjør du ut fra det du skriver - så må du greie å ta den telefonen. Noe av grunnen til at det er så vanskelig er fordi man er redd for å kjenne på smerten, noe man vet man vil om man skal snakke om det. Men slik du har det nå kan du ikke fortsette. Du vil jo være her for de andre barna dine. Og tror du ikke at den lille du mistet ville ønsket at du skulle fortsette å leve livet ditt og være en god mamma for søsknene hans eller hennes? Bestem deg for at i morgen tidlig kl 09.00, da ringer du og ber om hjelp. Ring sykehuset og be om å få snakke med jordmor eller lege som fulgte deg. Det blir bedre, men du må ta det første steget selv. Du greier det! Så i morgen kl 09.00 ringer du, og så oppdaterer du tråden etterpå og forteller at du har gjort det. Anonymous poster hash: eb471...d02
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #11 Skrevet 13. august 2014 Jeg vet akkurat hvordan det er. Har opplevd å miste mitt barn. Kjenner jeg ble helt tom over å lese de første svarene du fikk. Jeg har også barn fra før, men smerten over mitt barn som jeg mistet er så tung at jeg noen ganger ikke forstår hvordan en skal komme seg videre. Anbefaler englesiden. Det er et lukket forum for oss som har mistet. For vi som forstår hverandre. Vet hvordan en slik sorg er. Vi er flere som har møttes på treff. Du kan også si ifra her i tråden hvis du vil skrive med meg. ( da kan jeg sende deg en pm) Stor klem til deg<3 Anonymous poster hash: e4858...729
*Nøtta* Skrevet 13. august 2014 #12 Skrevet 13. august 2014 *klem til deg og kondolerer* Du må nok leve med tapet av den lille , men sorgen og smerten blir mindre med tiden, så selv om alt kjennes håpløst ut akkurat nå, så vil det komme en dag da du igjen kjenner at du er glad. Vet det er "svada" i dine ører nå, men det er sant. Så om du klarer å fokusere litt på det når du har det som verst, at dette er veldig vondt NÅ, men jeg vet at det blir bedre en dag. Og ta den telefonene til de som kan hjelpe deg litt.. de vet hva de skal spørre om så lenge du bare tar kontakt med de.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #13 Skrevet 13. august 2014 Ut fra ditt nick ser det ut som om du har 4 barn til? Fortjener de å ha en mor som er deprimert og ikke orker mer pga det ene barnet som gikk bort? Du må ta deg sammen for dem. Stakkars små.... de trenger en mor. Det er veldig egoistisk å forbli i et mørke når du har barn. Anonymous poster hash: 3d1bb...275 Du kan bare ta og pelle deg ut fra denne tråden og få deg litt livserfaring!!!! Anonymous poster hash: e4858...729
Gjest 4+engel Skrevet 13. august 2014 #14 Skrevet 13. august 2014 Ut fra ditt nick ser det ut som om du har 4 barn til? Fortjener de å ha en mor som er deprimert og ikke orker mer pga det ene barnet som gikk bort? Du må ta deg sammen for dem. Stakkars små.... de trenger en mor. Det er veldig egoistisk å forbli i et mørke når du har barn. Anonymous poster hash: 3d1bb...275 Næmmen, i alle dager da! Hvordan er det du tillater deg å snakke til et menneske i sorg? Tror du at fordi man har flere barn så er det ikke så nøye om man mister et? Er det mulig!?!? Kjære hi, å miste et barn er den største sorg som finnes og en smerte man knapt klarer å holde ut. Det er bare noen mnd siden du mistet engelen din og det er klart at det er forferdelig vondt. Det kommer det alltid til å være, men det blir faktisk bedre. Det er noen år siden jeg mistet min baby og jeg gråter fremdeles. Men jeg smiler og ler også. Jeg gleder meg over de barna jeg har og sørger over det jeg mistet. Tanken på å leve med denne sorgen i hele resten av mitt liv er til tider overveldende, men det er utrolig hva man kan overleve. Jeg sender deg varme tanker og håper at du klarer å ikke bry deg om det hun over skriver, det er jo ren ondskap! ♡
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #16 Skrevet 13. august 2014 Er englesiden her på forumet? Www.englesiden.com Jeg har også mistet et barn like før termin. Har hatt god hjelp av Englesiden og å møte andre mødre i samme situasjon. Det arrangeres treff flere plasser i landet. Sender deg en stor klem ♡ Anonymous poster hash: 02dab...40a
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #17 Skrevet 13. august 2014 Føler med deg. Håper du finner glede i hverdagen med tiden. Anonymous poster hash: c3b87...7f6
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #18 Skrevet 13. august 2014 Tiden leger alle sår? Huff, jeg fikk klump i halsen bare av å lese det så klarer ikke se for meg hvordan det føles for deg. Håper det blir litt lettere for hver dag. <3 Anonymous poster hash: f5b58...a1e
Gjest 4+engel Skrevet 13. august 2014 #20 Skrevet 13. august 2014 Spørsmål ang englesiden... må sende mail med adresse og telefonnummer. Betyr det at man får telefoner og post derfra?
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #22 Skrevet 13. august 2014 Varm klem til deg. Dette var forferdelig trist å lese:( Som allerede nevnt så trenger du hjelp til å bearbeide sorgen. Noen ganger blir den for stor til å takle selv. Håper du får den hjelpen du trenger slik at du klarer å nyte resten av livet ditt. Og jeg må også si at Jeg er sjokkert over mennesker totalt blottet for empati slik #2. Det er ikke greit at du skal måtte få slik dritt sleng i ansiktet etter et slikt tap. Anonymous poster hash: b2322...c25
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #23 Skrevet 13. august 2014 Spørsmål ang englesiden... må sende mail med adresse og telefonnummer. Betyr det at man får telefoner og post derfra? Nei, du får ikke tlf eller mail derrifra. Bare mail ved godkjenning. En slags sikkerhet, slik at det ikke er troll der inne. Velkommen din er du! Anonymous poster hash: e4858...729
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå