Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #1 Skrevet 13. august 2014 Og jeg føler meg som en overgriper eller en alvorlig mentalt forstyrret person. Iallefall når det kommer fram at jeg er den eneste de har gjort dette med noengang.., på bakgrunn av en bekymringsmelding angående rus, fra en sjalu x-kjæreste. (Som har levert inn to lignende meldinger før, der alle har blitt undersøkt) hører også med til historien at jeg har levert negAtive rusprøver. Naboene mine må jo tro jeg er en overgriper av dimensjoner! Dette er forferdelig. Jeg er rett og slett så sårbar nå at oppsigelsen og flytting kommer rett etter jul.. Bor på en liten plass der alle snakker, så jeg føler meg helt grusom. 6 timer igjen imorgen Anonymous poster hash: bc2ab...95a
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #2 Skrevet 13. august 2014 12 timer med hva? Miljøarbeider i hjemmet? Tviler på at naboene bryr seg så mye. De fleste har nok med sitt og der er langt bedre at du får hjelp enn at folk begynner å snakke om ungene som burde hatt hjelp. Nei du, hold hodet høyt hevet. Ingen skam i å motta hjelp. Anonymous poster hash: fdc7a...f0a
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #3 Skrevet 13. august 2014 Jeg er glad vi har et barnevern. Bra de tar bekymringer alvorlig så får du bare håpe de ikke finner noe på deg Anonymous poster hash: 44485...fa4
Gjest Julia1984 Skrevet 13. august 2014 #4 Skrevet 13. august 2014 Det er vel ikke sånn at den ansatte kommer med firmabil med logoen: Barnevernet på døra? ?
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #5 Skrevet 13. august 2014 Neida, det står selvfølgelig ikke barnevernet i panna på de, men allikevel. Det ser da noe merkelig ut når jeg og barnet er ute og leker, og det sitter to pedagoger og følger med og skriver i en notisblokk.. Da legger iallefall mine naboer to og to sammen. Ja, det er miljøarbeidere som skal observere samspill. HI Anonymous poster hash: bc2ab...95a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå