Gå til innhold

Symptomer på graviditet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært en del kvalm i det siste.. spesielt når jeg er sulten, men også rett etter mat. Mye sliten er jeg, men har ME.. så kan liksom ikke tolke dette som et symptom. Har hatt metallisk smak de siste dagene også. Det værste er humørsvingningene, er veldig opp og ned.. De siste dagene har jeg grått uten grunn, føler meg bare skikkelig utenfor. Har i noen uker hatt dårlig matlyst også.
En annen ting er mye mer utflod.. den er hvit og anneledes.. Er ikke sopp heller, har hatt det før og det er noe annet..

For noen uker siden satte jeg på p-plasteret litt sent, meg og samboer ventet nesten en uke men lurer på om vi var litt for raske og at det ikke var trygt ennå :S

Så.. noen grunn til å lure på graviditet?

Anonymous poster hash: 7cd17...65f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har jo symptomene hvertfall, men en test er det eneste sikre svaret du kan få ;)

Anonymous poster hash: a29a1...e84

Skrevet

Ja, bør vel det..:) Vet bare ikke når jeg kan ta en test, om det evt. er for tidlig om det skulle være noe der.. er vel 3-6 uker siden jeg kan ha vært ubeskyttet, litt usikker:S

Skrevet

Jeg har bekkensmerter, litt ømme bryst, litt kvalm og strekking hø side eggstokk/underliv akkurat nå, og jeg har eggløsning...

Hadde de samme symptomene når jeg var gravid. Så veldig vanskelig det med symptomer.

Hormoner er det ihvertfall mye av.

Anonymous poster hash: 870fe...116

Skrevet

Vanskelig å skille fra hverandre da ja:S

Skrevet

Ja, bør vel det..:) Vet bare ikke når jeg kan ta en test, om det evt. er for tidlig om det skulle være noe der.. er vel 3-6 uker siden jeg kan ha vært ubeskyttet, litt usikker:S Anonymous poster hash: 7cd17...65f

Teste :)

Anonymous poster hash: a29a1...e84

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...