Gå til innhold

Napper mannen deres øyenbrynene sine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 23e01...1d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei

Anonymous poster hash: f8c4a...9f6
Skrevet

Nei, ikke på den måten at han former brynene sine. Men han får av og til et par megalange hår som går i feil vinkel/stikker ut. De napper han ut fordi de irriterer :)

Skrevet

Min barberer mellom de med barberhøvelen og jeg skjærer de for han, for å tynne de ut innimellom, sånn at han ikke ser så trøtt ut :)

Skrevet

Jeg napper de for han :) former de ikke men tar det som er overflødig og det mellom brynene ;) ikke fint med unibrow!

Anonymous poster hash: 3b7c1...339

Skrevet

Nei! Tror verken han eller jeg har tenkt tanken engang. Napper heller ikke mine egne bryn.

Anonymous poster hash: d0609...845

Skrevet

Nei, dessverre. Han hadde trengt en overhaling. 

Skrevet

Nope, de er naturlige. Det hender han fjerner litt mellom dem så ikke det blir monobryn.

Anonymous poster hash: cfbdc...a51

Skrevet

Nei, det trengs ikke.

Anonymous poster hash: b6697...497

Skrevet

Nei han napper ikke, men bruker høvelen for å fjerne monobrowen. Det samme gjør forresten den ene sønnen vår som har arvet sin fars øyebryn.

Skrevet

Jeg tar noen ganger å fjerner noen laaaange hår som stikker ut. Eller så vet jeg at frisøren hans stusser dem litt noen ganger

Skrevet

Nei er for pinglete til det, men klipper de kortere med maskina :) Har et og annet "gammelmannshår" (Stive lange hår..)

Anonymous poster hash: 9ecbe...ab2
Skrevet

Nei mendet kunne trengs en omgang. 

Anonymous poster hash: 0d9ac...f69
Skrevet

Han napper når det nærmer seg unibrow :-P

Skrevet

Nei, men han tar høvelen mellom bryna noen ganger slik at de ikke skal vokse sammen ;)

Anonymous poster hash: 9d3d8...e23

Skrevet

Nei ikke det jeg vet, men oppfordrer han sterkt til å ta villhårene - de lange som stikker seg ut (som forøvrig ofte har en annen fargetone enn resten!!) - ikke alltid jeg blir hørt, kan ta ukesvis før de er fjernet. Irriterer meg. Han er ikke spesielt opptatt av manscaping den mannen min, men greit å ikke se ut som han har rømt hjemmefra synes jeg.

Skrevet

Nei. Hadde han bare hatt ett øyenbryn hadde jeg forlangt det.

Finnes det menn som napper (som i shaper) bryn?

Skikkelig creepy, hvis han ikke er homofil.

Anonymous poster hash: 7215a...ed1

Skrevet

Nei, det trengs ikke.

Men om han hadde hatt unibrow, så kunne han prøvd seg å si i mot om jeg kom med pinsetten ;)

Anonymous poster hash: b3405...d63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...