Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #1 Skrevet 13. august 2014 Var på ultralyd for to uker siden og alt var bra , bankende hjerte og alt var som sagt bra . Idag på ul, var det ikke lenger noe bankende hjerte Følelsene mine er så ute å kjøre nå . Jeg føler meg rett og slett nesten død innvendig ! Vi får håpe tiden leger aller sår Anonymous poster hash: 4f547...524
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #2 Skrevet 13. august 2014 Du får prøve på nytt da vet du Ganske vanlig med SA. Anonymous poster hash: 05bb6...b89
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #3 Skrevet 13. august 2014 Uff så vondt. Det var veldig trist å høre. Tillat deg å sørge! La følelsene få fritt utløp, og så kan dere prøve igjen når dere er klare for det. Tiden leger faktisk alle sår. De forsvinner ikke, men blir til minner vi kan leve med Anonymous poster hash: 464eb...396
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #4 Skrevet 13. august 2014 Kjenner følelsen. Om det er til trøst jeg ble gravid 43 dager etter SA. Har termin om 3 uker. Ikke klandre deg selv. Slike ting skjer når noe er galt med den lille. Lykke til med prøvingen. Anonymous poster hash: e7bc7...1da
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #5 Skrevet 13. august 2014 Du får prøve på nytt da vet du Ganske vanlig med SA. Anonymous poster hash: 05bb6...b89 Sant det du sier, men måten du fremstiller det på her er rett og slett usympatisk!!!!Hi, så utrolig trist å lese! Mistet selv i MA i vår og sorgen var stor! Gi deg tid til å sørge, det trengte jeg, og var ikke klar for å prøve igjen før etter en god stund! Kroppen skal være klar for det både fysisk og psykisk! God trøsteklem til deg Anonymous poster hash: 50272...af2
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #6 Skrevet 13. august 2014 Så trist! Jeg vet hvordan du har det, og vi er mange sammen med deg. Trøsten er at tiden faktisk leger de fleste sår, men akkurat nå føles det selvsagt tomt, sårt og håpløst. Ta vare på deg selv en stund, gi deg tid til å hvile, tenke og sørge. Klem. Anonymous poster hash: fa04d...08c
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #7 Skrevet 13. august 2014 Uff, så trist. Jeg har selv mistet, både tidlig som du og seint. Det jeg synes var hardt var at legen på første UL sa at "ja, nå går det helt sikkert bra siden vi har sett et bankende hjerte". Så gikk det tre uker, så mistet jeg. Følte jeg falt så hardt. Så ta deg tid til å bli lei deg. Tenk at det er veldig vanlig å bli gravid fort etter man har mistet, og ikke klandre deg selv. Det er dessverre veldig vanlig. Anonymous poster hash: ea6be...880
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #8 Skrevet 13. august 2014 Så trist. Klem til deg. Forhåpentligvis blir du snart gravid på nytt! Anonymous poster hash: 46385...2f0
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #9 Skrevet 13. august 2014 Takk for alle gode ord . skal inn på sykehuset på mandag og finne ut om jeg skal måtte føde det ut eller om vi evnt tar skraping. Jeg må ærlig innrømme at tanken på å føde nå er absolutt ikke ok ( veit det ikke er en ordentlig fødsel ) . Blir nok lenge til jeg blir gravid igjen . Hilsen HI Anonymous poster hash: 4f547...524
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #10 Skrevet 13. august 2014 Hvor langt var du kommet? Anonymous poster hash: 6ce1e...89f
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #11 Skrevet 13. august 2014 Var gjennom det same før vi fekk vår første. Hadde prøvd i 1,5 år då vi endeleg såg eit bankande hjerte på ul. Neste gang var det heilt stilt. Det var veldig tøfft der og då, men eg testa positivt etter 3 mnd, og har fått to små. Lukke til på sjukehuset, og eg håpar det snart sit ein ny, og sterk spire. Anonymous poster hash: c38ba...d21
Sint naken biltyv Skrevet 13. august 2014 #12 Skrevet 13. august 2014 Så trist😳 Hvor langt hadde du kommet? Håper dere kan begynne å prøve igjen snart og at det sitter en ny spire fort. Jeg har både tatt utskrapning og tatt medisinsk og medisinsk var best. Selv om det følelsesmessig var vondt.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #13 Skrevet 13. august 2014 Jeg trodde jeg var 15+4 men mistet nok kort tid etter forrige ul, da vekst på fosteret var minimalt . Så da stoppet vel hjerte på ca 14 uker noe av det vondeste er at vi holdt det skjult så lenge , men etter forrige ul når alt var fint fortalte vi nyheten , og nå må jeg på en måte begynne å fortelle alt . Jeg er heldig at jeg har et nydelig barn hjemme, og jeg takker høyere makter for akkuratt det i denne situasjonen HI Anonymous poster hash: 4f547...524
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #14 Skrevet 13. august 2014 Noen som har erfaring fra medisinsk abort så langt ute i svangerskap ? Anonymous poster hash: 4f547...524
Fashionista Skrevet 13. august 2014 #15 Skrevet 13. august 2014 Sender deg en klem❤️❤️ Aldri lett å oppleve en SA..:'(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå