Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #1 Skrevet 13. august 2014 Jeg trener og har kuttet ut usunn mat, spiser ikke sjokolade, drikker ikke brus osv.. Noen ganger er jeg sugen på litt chips, kan jeg da spise denne? Eller har dere andre tips? Anonymous poster hash: bad81...f34
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #2 Skrevet 13. august 2014 Fortsatt FRYKTELIG usunt! Hva med å lage dine egne chips? Man kan lage av grønnkål eller rødbeter og sikkert andre ting,bare google det,så finner du oppskrifter! Anonymous poster hash: 84ed8...298
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #3 Skrevet 13. august 2014 Den er jo bedre enn vanlig, men ikke bra. Hjemmepoppet popcorn uten salt? Jeg prøver å spise sunt jeg også men av og til MÅ jeg ha litt chips :-p Har ikke gått opp i vekt av den grunn, men jeg trener 3 ganger i uka :-) Anonymous poster hash: a743c...34b
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #4 Skrevet 13. august 2014 Jeg spiser superchips med salsadip når jeg vil ha potetgull. Det er godt, og ikke fryktelig usunt. Salsadipp er jo masse grønnsaker. De dagene jeg spiser chips spiser jeg mindre av andre ting. Spiser aldri annen type snacks/godteri. Anonymous poster hash: f0a20...1f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå