Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #1 Skrevet 13. august 2014 Bare skryting til ende og annen.. se hvor pen jeg er, hvor flotte barn jeg har, alle ferieturene jeg har vært på, hvor fint hus jeg har, hvor mange venner.. en kan jo føle seg mindreverdig av mindre. Jeg er en innadvent person som har null interesse av å brette ut livet mitt til alle og enhver. Egentlig har jeg facebook kun pga mas fra familie og venner. Synes også det er vanskelig å ikke ha facebook siden mange sender invitasjoner og beskjeder der. Jeg er ikke innlogget så ofte så det hender jeg får sms som "fikk du ikke bursdagsinvitasjonen jeg sendte deg på fjesboka"?? Savner tiden før facebook kom! Anonymous poster hash: fb39c...e71
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #2 Skrevet 13. august 2014 Samme her. Det er flott å kunne følge litt med venner på andre kanter av landet. Men følgen er jo at vi så godt som aldri snakker sammen lenger, slik vi gjorde før - "for vi har jo face". Anonymous poster hash: 35b01...8e4
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #3 Skrevet 13. august 2014 Det verste er nesten dette presset om at en MÅ ha facebook. Ja en kan jo alltids slette seg, men da får en jo ikke med seg hva som skjer lenger. Ingen sender jo sms lenger. Anonymous poster hash: fb39c...e71
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #4 Skrevet 13. august 2014 Er ikke på facebook og har null interesse, av samme grunner som du nettopp nevnte. Jeg DRITER i om andre folk løper 400km, vasker huset fra topp til tå, baker jævla muffins eller har verdens beste.søteste,kuleste,nydeligste barn hver dag hele tiden! Entrn må du bare droppe facebook,eller så får du ta det som det er :hverdagsskryt som ikke sier NOEN VERDENS ting om tingenes tilstand når det IKKE legges ut på facebook! jeg har aldri savna facebook og kommer aldri til å melde meg inn. Anonymous poster hash: fef66...e4e
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #5 Skrevet 13. august 2014 Jeg har heller aldri hatt facebook, og kommer aldri til å få det. Lever fint uten Anonymous poster hash: 1bb37...732
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #6 Skrevet 13. august 2014 Bare skryting til ende og annen.. se hvor pen jeg er, hvor flotte barn jeg har, alle ferieturene jeg har vært på, hvor fint hus jeg har, hvor mange venner.. en kan jo føle seg mindreverdig av mindre. Jeg er en innadvent person som har null interesse av å brette ut livet mitt til alle og enhver. Egentlig har jeg facebook kun pga mas fra familie og venner. Synes også det er vanskelig å ikke ha facebook siden mange sender invitasjoner og beskjeder der. Jeg er ikke innlogget så ofte så det hender jeg får sms som "fikk du ikke bursdagsinvitasjonen jeg sendte deg på fjesboka"?? Savner tiden før facebook kom! Anonymous poster hash: fb39c...e71 Selv om du er innadvendt og ikke har behov for å legge ut bilder....må vi gjøre som deg? Anonymous poster hash: df138...fdc
MarteMorTil3 Skrevet 13. august 2014 #7 Skrevet 13. august 2014 Jeg har noen venninner som har, men bruker Facebook lite. Jeg sender en sms til de dersom jeg har sendt invitasjon eller lignende til de på Facebook. Kanskje du kan be vennene dine om å gjøre det samme? Er både pluss og minus med Facebook, men vil du ikke ha det så ikke ha det.... Det er jo ditt valg.
Gjest Julia1984 Skrevet 13. august 2014 #8 Skrevet 13. august 2014 Er ikke på facebook og har null interesse, av samme grunner som du nettopp nevnte. Jeg DRITER i om andre folk løper 400km, vasker huset fra topp til tå, baker jævla muffins eller har verdens beste.søteste,kuleste,nydeligste barn hver dag hele tiden! Entrn må du bare droppe facebook,eller så får du ta det som det er :hverdagsskryt som ikke sier NOEN VERDENS ting om tingenes tilstand når det IKKE legges ut på facebook! jeg har aldri savna facebook og kommer aldri til å melde meg inn. Anonymous poster hash: fef66...e4e Hvor gamle er barna dine? For her legges ut all info og beskjeder om barnas fotball og håndballtreninger i lukkete grupper. I tillegg har foreldrene på eldste sitt klassetrinn lukket gruppe hvor bursdagsinvitasjoner etc blir lagt ut. Du trenger ikke legge til venner hvis det byr deg så imot, men jeg vil gjerne holde meg oppdatert på barnas fritidsinteresser etc. Lykke til
Gjest Julia1984 Skrevet 13. august 2014 #9 Skrevet 13. august 2014 Jeg har heller aldri hatt facebook, og kommer aldri til å få det. Lever fint uten Anonymous poster hash: 1bb37...732 Spør deg også - hvor gamle er barn dine? Les innlegget mitt over
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #10 Skrevet 13. august 2014 Men kjære vene, det er da ikke noe problem å få informasjon om aktiviteter barna deltar på uten å være FB-medlem?! Man sier bare at man ikke er på FB, og oppgir mailadresse i stedet. Anonymous poster hash: 2ae0e...cd1
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #11 Skrevet 13. august 2014 Hva slags venner har du? Herre Anonymous poster hash: c4f40...8ab
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #12 Skrevet 13. august 2014 Her oser det bitterhet. Hvis du ikke vil ha FB, så har du det ikke. Verre er det ikke vettu Anonymous poster hash: 35057...437
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #13 Skrevet 13. august 2014 Jeg ser den.Jeg liker facebook veldig godt, men så er jeg ekstremt utadvent.Jeg legger ut en del, men det er jammen meg ikke bare skryting og syting Anonymous poster hash: 968cb...0da
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #14 Skrevet 13. august 2014 Jeg avfølger de jeg ikke liker statusoppdateringene til. da er vi fortsatt venner, og om jeg vil se statusoppdateringene kan jeg oppsøke profilene deres. Men de dukker ikke opp i newsfeeden min. Genialt! Anonymous poster hash: 58691...2ec
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #15 Skrevet 13. august 2014 Jeg avfølger de jeg ikke liker statusoppdateringene til. da er vi fortsatt venner, og om jeg vil se statusoppdateringene kan jeg oppsøke profilene deres. Men de dukker ikke opp i newsfeeden min. Genialt! Anonymous poster hash: 58691...2ec Ja, det har jeg gjort over en lav sko også. Deilig å få vekk de "skal bli såååå kjekt med tomatsuppe i dag" og det er posting nr 5 den dagen. Anonymous poster hash: 35057...437
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #16 Skrevet 13. august 2014 Jeg er enig med deg hi. Jeg er på fb, var ganske aktiv der tidligere, men ikke nå. Har hatt et forferdelig tøft år, og da blir det veldig nedbrytende og se all lykke rundt om kring. Så jeg har nesten kuttet det ut. Er innom ca 1 gang pr uke. ( pga grupper jeg er på) Anonymous poster hash: 77add...c65
Gjest Julia1984 Skrevet 13. august 2014 #17 Skrevet 13. august 2014 Men kjære vene, det er da ikke noe problem å få informasjon om aktiviteter barna deltar på uten å være FB-medlem?! Man sier bare at man ikke er på FB, og oppgir mailadresse i stedet. Anonymous poster hash: 2ae0e...cd1 Kjedelig for fotballtreneren å måtte skrive egen mail til deg. Har ei venninne som har facebookprofil og har kun fotballaget som venner. Da får hun med seg info, beskjeder og dialogen mellom foreldre når vi diskuterer noe som gjelder barna
Mia_73 Skrevet 13. august 2014 #18 Skrevet 13. august 2014 Men kjære vene, det er da ikke noe problem å få informasjon om aktiviteter barna deltar på uten å være FB-medlem?! Man sier bare at man ikke er på FB, og oppgir mailadresse i stedet. Anonymous poster hash: 2ae0e...cd1 Kjedelig for fotballtreneren å måtte skrive egen mail til deg. Har ei venninne som har facebookprofil og har kun fotballaget som venner. Da får hun med seg info, beskjeder og dialogen mellom foreldre når vi diskuterer noe som gjelder barna Jeg har heller ikke facebook og kommer ikke til å få det heller. Eldste er 8, og ja, han har aktiviteter og det eksisterer også en lukket gruppe for skoleklassen hans. Fotballtreneren trenger ikke skrive egen epost, bare klipp+lim og sende det. Tar ca 10 sekunder, ikke akkurat en haug med ekstraarbeid. Jeg nekter i hvert fall å bli presset inn i verdens størte snokesamfunn, all den skrytingen kan jeg også fint leve uten.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #19 Skrevet 13. august 2014 Men kjære vene, det er da ikke noe problem å få informasjon om aktiviteter barna deltar på uten å være FB-medlem?! Man sier bare at man ikke er på FB, og oppgir mailadresse i stedet.Anonymous poster hash: 2ae0e...cd1 Kjedelig for fotballtreneren å måtte skrive egen mail til deg. Har ei venninne som har facebookprofil og har kun fotballaget som venner. Da får hun med seg info, beskjeder og dialogen mellom foreldre når vi diskuterer noe som gjelder barna Jeg har heller ikke facebook og kommer ikke til å få det heller. Eldste er 8, og ja, han har aktiviteter og det eksisterer også en lukket gruppe for skoleklassen hans. Fotballtreneren trenger ikke skrive egen epost, bare klipp+lim og sende det. Tar ca 10 sekunder, ikke akkurat en haug med ekstraarbeid. Jeg nekter i hvert fall å bli presset inn i verdens størte snokesamfunn, all den skrytingen kan jeg også fint leve uten. Helt enig. Eldste min er ni og de har sånne grupper flere steder, men de kan ikke utelate å gi oss infor fordi jeg ikke er på Facebook. Det blir for dumt. Den dagen mine egne barn er gammel nok til Facebook, og de ønsker å være der,kommer jeg til å lege meg en profil som kan følge dem, men ingen andre. Anonymous poster hash: 90c9e...a69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå