Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #1 Skrevet 13. august 2014 http://www.tv2.no/2014/08/13/nyheter/facebook/barn/5894972 Anonymous poster hash: a6473...b55
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #2 Skrevet 13. august 2014 Dårlig humor. Stakkars baby... Anonymous poster hash: 668d4...453
Bustetroll Skrevet 13. august 2014 #3 Skrevet 13. august 2014 Helt på trynet.. Noen tullebilder er ok, men det der var ekstremt. Litt som det å sette ungen i godstolen med en (ikke tent) røyk i hånda og en ølboks ved siden av seg. "haha" liksom..
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #4 Skrevet 13. august 2014 Man bør alltid se an sitt publikum med tanke på humor og følge føre-var-prinsippet. Å legge ut sånne bilder for et så offentlig publikum på Facebook er svært uklokt. Anonymous poster hash: 19f12...b91
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #5 Skrevet 13. august 2014 Trodde først hun hadde kledd opp ungen som Hannibal Lecter, og det var jo morsomt. Gaffa-tape på barn er ikke morsomt. Barn i kjeler med poteter er temmelig morsomt. Anonymous poster hash: ea1f9...81c
Pippitussa Skrevet 13. august 2014 #6 Skrevet 13. august 2014 Gaffatape er ikke greit! Baby i kjele med poteter er ganske morbid, men bedre enn det andre bildet.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #7 Skrevet 13. august 2014 Klarer ikke å se hva som skal være morsomt med å putte gaffateip i ansiktet på et barn? Anonymous poster hash: c0ca8...5a1
Marriet Skrevet 13. august 2014 #8 Skrevet 13. august 2014 Svært dårlig humor og svært dårlig dømmekraft.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå