Gå til innhold

Hva synes dere om dette da?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dårlig humor. Stakkars baby...

 

Anonymous poster hash: 668d4...453

Skrevet

Helt på trynet.. Noen tullebilder er ok, men det der var ekstremt. 
Litt som det å sette ungen i godstolen med en (ikke tent) røyk i hånda og en ølboks ved siden av seg. "haha" liksom..

Skrevet

Man bør alltid se an sitt publikum med tanke på humor og følge føre-var-prinsippet. Å legge ut sånne bilder for et så offentlig publikum på Facebook er svært uklokt.

 

 



Anonymous poster hash: 19f12...b91
Skrevet

Trodde først hun hadde kledd opp ungen som Hannibal Lecter, og det var jo morsomt.

Gaffa-tape på barn er ikke morsomt.

Barn i kjeler med poteter er temmelig morsomt.



Anonymous poster hash: ea1f9...81c
Skrevet

Gaffatape er ikke greit! Baby i kjele med poteter er ganske morbid, men bedre enn det andre bildet.

Skrevet

Klarer ikke å se hva som skal være morsomt med å putte gaffateip i ansiktet på et barn?



Anonymous poster hash: c0ca8...5a1
Skrevet

Svært dårlig humor og svært dårlig dømmekraft.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...