Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #1 Skrevet 13. august 2014 Dere som skriver i tråd der HI mistenker mennene sine for utroskap at de må spørre mennene om de er utro for å få svar. Virkelig? Hvor mange % menn innrømmer til sine koner, samboere og kjærester at "joda, jeg ligger med en annen"? Når de risikerer å bli single helgepappaer med dårligere økonomi, og det er ikke sikkert elskerinna vil ha dem hos seg som fast partner? Er folk VIRKELIG så naive? Har selv vært sammen med 3 utro menn, og samtlige benektet. Det samme gjelder utroskap i omgangskretsen. Jeg måtte finne det ut via andre kanaler. Anonymous poster hash: d2641...137
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #2 Skrevet 13. august 2014 En god del som er utro vil ikke klare å lyve om det hvis de blir konfrontert med det. De vil bryte sammen. Har du en manipulativ psykopat av en mann vil han selvsagt glatt og med et smil lyve deg opp i trynet. Men da har man andre problemer enn at han er utro, for å si det sånn. Anonymous poster hash: 69c66...db0
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #3 Skrevet 13. august 2014 En god del som er utro vil ikke klare å lyve om det hvis de blir konfrontert med det. De vil bryte sammen. Har du en manipulativ psykopat av en mann vil han selvsagt glatt og med et smil lyve deg opp i trynet. Men da har man andre problemer enn at han er utro, for å si det sånn. Anonymous poster hash: 69c66...db0 BULLSHIT Anonymous poster hash: 7b72e...47f
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #4 Skrevet 13. august 2014 En god del som er utro vil ikke klare å lyve om det hvis de blir konfrontert med det. De vil bryte sammen. Har du en manipulativ psykopat av en mann vil han selvsagt glatt og med et smil lyve deg opp i trynet. Men da har man andre problemer enn at han er utro, for å si det sånn. Anonymous poster hash: 69c66...db0 BULLSHIT Anonymous poster hash: 7b72e...47f Ja vel? Her har vi gått tom for argumenter, skjønner jeg, siden vi må bruke store bokstaver og et engelsk ord Venninna mi sin kjæreste var utro. Hun mistenkte det, men visste ingenting og spurte han om det, og han knakk sammen og gråt og fortalte alt sammen. De som klarer å være utro lenge uten å få dårlig samvittighet og som lyver med et smil til kona/kjæresten er skumle mennesker man bør holde seg unna uansett. De mangler empati. Anonymous poster hash: 69c66...db0
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #5 Skrevet 13. august 2014 Min eksmann hadde et forhold på si i seks måneder. I løpet av denne perioden konfronterte jeg han minst en gang med mine mistanker. Han løy meg rett opp i fjeset, ble sint og anklaget meg for å sabotere forholdet vårt siden jeg hadde så liten tillit til han. Det endte med at jeg ba han om unnskyldning. Det var først da elskerinnen skrev til meg og fortalte hva som hadde skjedd at jeg fik vite sannheten. Anonymous poster hash: ea3ef...0fe
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #6 Skrevet 13. august 2014 En god del som er utro vil ikke klare å lyve om det hvis de blir konfrontert med det. De vil bryte sammen. Har du en manipulativ psykopat av en mann vil han selvsagt glatt og med et smil lyve deg opp i trynet. Men da har man andre problemer enn at han er utro, for å si det sånn. Anonymous poster hash: 69c66...db0 BULLSHIT Anonymous poster hash: 7b72e...47f Ja vel? Her har vi gått tom for argumenter, skjønner jeg, siden vi må bruke store bokstaver og et engelsk ord Venninna mi sin kjæreste var utro. Hun mistenkte det, men visste ingenting og spurte han om det, og han knakk sammen og gråt og fortalte alt sammen. De som klarer å være utro lenge uten å få dårlig samvittighet og som lyver med et smil til kona/kjæresten er skumle mennesker man bør holde seg unna uansett. De mangler empati. Anonymous poster hash: 69c66...db0 Noen ganger trenger man ikke si så mye, jeg synes det ordet var dekkende for hva jeg mente. At kjæresten til din venninne knakk sammen betyr ikke at alle gjør det. Å si at man er psykopat om man skjuler og benekter utroskap er å dra det litt vel langt. Anonymous poster hash: 7b72e...47f
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #7 Skrevet 13. august 2014 Min eksmann hadde et forhold på si i seks måneder. I løpet av denne perioden konfronterte jeg han minst en gang med mine mistanker. Han løy meg rett opp i fjeset, ble sint og anklaget meg for å sabotere forholdet vårt siden jeg hadde så liten tillit til han. Det endte med at jeg ba han om unnskyldning. Det var først da elskerinnen skrev til meg og fortalte hva som hadde skjedd at jeg fik vite sannheten. Anonymous poster hash: ea3ef...0fe Slik var det hos meg også. Det verste var at jeg også ba om unnskyldning for mistankene når jeg faktisk hadde rett. Unnskyldte meg om og om igjen. Det er faktisk den verste følelsen. For en drittsekk... Hater de begge like mye, desverre. Anonymous poster hash: 58309...74c
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #8 Skrevet 13. august 2014 En god del som er utro vil ikke klare å lyve om det hvis de blir konfrontert med det. De vil bryte sammen. Har du en manipulativ psykopat av en mann vil han selvsagt glatt og med et smil lyve deg opp i trynet. Men da har man andre problemer enn at han er utro, for å si det sånn. Anonymous poster hash: 69c66...db0 Ikke bestandig. Har ei i omgangskretsen som er utro etter noter, hun er ikke manipulativ psykopat, men har poker face fra en annen verden når hun lyver. Hun er lystløgner, men ikke psykopat. Min ekssamboer var utro (følelsesmessig) i flere måneder før han hadde sex med henne, men innrømmet ingenting og sa at JEG var sjalu og at det var ubegrunnet. Til og med i dag nekter han for to tilfeller av utroskap som jeg med sikkerhet vet skjedde (han ble observert klinende med kjerringa på trappa ved huset hennes). Anonymous poster hash: d2641...137
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå