Gå til innhold

Hva ville dere gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble enig med moren til en gutt i klassen til sønnen min at hun skulle se etter sønnen min mandag og tirsdag, og jeg skulle ha hennes sønn i dag og i morgen.

På søndag ringte hun og sa hun ikke kunne ha sønnen min likevel, og da ble det til jeg måtte kjøre han til farmor hvor han har overnattet.

I dag ble jeg vekket av at hun stod på døden med sønnen sin, og hun ble sur da jeg sa så lenge hun ikke har hatt sønnen min har jeg lagt andre planer i dag og det ikke passer at sønnen hennes er her.

Jeg mente så lenge hun brøt avtalen så gjaldt det hele avtalen ikke bare 2 av dagene.

Anonymous poster hash: e8764...612

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utrolig frekt av henne! 

Jeg hadde gjort som deg, men jeg hadde sagt fra på forhånd da. Slik at hun var innforstått med det. 

Anonymous poster hash: 0767b...603
Skrevet

Ja det var frekt! En avtale er en avtale, hvis ikke hun klarer å overholde den, så kan ikke hun bare forvente at du vil gjøre det.

Skrevet

Jeg synes det var frekt av henne å anta at du skulle passe hennes sønn når hun ikke passet din. På den annen side så ville jeg ha sagt til henne at du kom til å legge andre planer, for å unngå misforståelser som denne. Og jeg ville vel også ha tatt litt hensyn til årsaken til at hun ikke kunne. 

Anonymous poster hash: 92246...07f
Skrevet

Vel, hun ringte for å gi beskjed om at hun ikke kunne ta sønnen din likevel! Du gav henne altså ingen slik beskjed... Jeg syns du burde sagt fra på forhånd, ikke rart hun sto på døren din i dag tidlig da! Relativt barnslig av deg, syns jeg.

Skrevet

Hva var grunnen til at din sønn ikke kunne være der? Og ga du beskjed at hun ikke kunne komme med sin sønn på forhånd?

Uansett så var det dårlig gjort av henne å bare stille opp på døra, hun kunne sendt en sms å spurt dagen før. Blir alltid overrasket over hvor frekke folk kan være!

Anonymous poster hash: a558d...42a

Skrevet

Synes det var frekt av henne. men ville nok ha gitt beskjed til henne at du har lagt andre planer på forhånd, siden jeg vet at noen folk rett å slett kan finne på å være så frekke. Uansett bør du ikke føle så mye på dette

Anonymous poster hash: 89628...a4f
Skrevet

Grunnen til hun brøt avtalen er at sønnen hennes ble invitert til overnatting hos en annen kompis. Jeg gav beskjed på søndag at jeg da regnet hele avtalen som kansellert.

Hi

Skrevet

Grunnen til hun brøt avtalen er at sønnen hennes ble invitert til overnatting hos en annen kompis. Jeg gav beskjed på søndag at jeg da regnet hele avtalen som kansellert.

Hi

I såfall er oppførselen hennes bare rar.

Anonymous poster hash: 92246...07f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...