Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #1 Skrevet 13. august 2014 Jeg er så trist og lei meg for at yngstejenta skal begynne i bhg og at begge nå er store og bhg barn. Ikke få være med dem hver dag lenger og savner dem masse når jeg er på jobb. Vi må jobbe begge for å få penger, men skjærer i meg at de skal være mer der en. I bhg. Så nå har jeg lyst til å få en til og være hjemme med baby ett år til. Men da blir det jo bare enda en å ha dårlig samvittighet ovenfor når dette barnet også må i bhg. Blir det helt feil å få en til når jeg plages pga dårlig samvittighet for de andre to? Anonymous poster hash: 9a2ad...85f
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #2 Skrevet 13. august 2014 Gjør det du føler er riktig du. Men fortsett med mme. En grøtporsjon er jo virkelig ingenting.. Jeg lagde alltid 3x det som står på pakka etterhvert.. En porsjon er jo 3 t-skjeer Anonymous poster hash: cb33a...d7a
Ladybird2014 Skrevet 13. august 2014 #3 Skrevet 13. august 2014 Grøtporsjon? Står det noe med usynlig skrift her?
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #4 Skrevet 13. august 2014 Grøtporsjon? Står det noe med usynlig skrift her? Hahahahaha. Herregud !! Jeg var egentlig på en annen tråd først.. Og skulle svare der.. Tydelig har jeg byttet tråd, og skrevet svaret i feil tråd. Nå sitter jeg å skrattler på pulten min.. Huff. Beklager!! Anonymous poster hash: cb33a...d7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå