Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #1 Skrevet 13. august 2014 Anbefalninger? Anonymous poster hash: fd9f7...2a1
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #2 Skrevet 13. august 2014 Har lett litt selv, fant en som heter Maybe Baby som jeg har brukt en stund nå, fin den Anonymous poster hash: 9a3e7...8f8
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #3 Skrevet 13. august 2014 Iperiod er bra Du kan legge inn masse greier. Anonymous poster hash: 4adb9...2cf
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #4 Skrevet 13. august 2014 Iperiod er bra Du kan legge inn masse greier. Anonymous poster hash: 4adb9...2cf Prøvde den gratis versjonen og kom bare om uendelig med reklame. Finnes den i en brukbar versjon også? Anonymous poster hash: fd9f7...2a1
Villbringebringebær Skrevet 13. august 2014 #5 Skrevet 13. august 2014 Jeg bruker en som eter period diary. Den er veldig enkel å bruke. Etter et par sykluser har den kontroll. Den stemmer alltid på meg både på eggløsning og mensen. Får en blomst når jeg har eggløsning. Rosa selve dagen og gul dagene før. Den forutser også når neste mens og el kommer. Jeg bruker den for å ikke bli gravid. Men den er så nøyaktig så den er genial å bruke om Man vil bli gravid også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå