Gå til innhold

Rosa blod rett etter eggløsing

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde eggløsning på dag 12, (typisk eggløsningsslim), deretter litt mindre på dag 13. Men så begynte jeg å spotte rosa friskt blod på dag 14,15 og 16 (i dag). Det er så lite at det kommer ikke i trusa, bare på papiret når jeg er på do.

Hva er dette? Skal jo ikke ha mensen før på dag 30. Jeg teller fra første mensdag, altså i dag er det 16 dager siden første mensdag.

Anonymous poster hash: 3c51b...063
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen kan blø bittelitt ved eggløsning. Det er ikke farlig eller unormalt. Det er endringer av hormoner ved eggløsningen som gjør det.

Anonymous poster hash: 97f02...9de

Skrevet

Har hatt litt rosa blod/utflod rett etter eggløsning en gang. Da viste det seg at jeg var gravid. Festeblødning.

Anonymous poster hash: 75c7e...0d7
Skrevet

Det er 4 dag med blødning i dag, men ser ut som det har stoppet nå :) . Er lei av å sjekke blod hver gang jeg er på toalettet.. Men det var i hvertfall ikke mensen, for da blør jeg skikkelig. Dette har vært en veldig liten blødning, nærmest rosa.

HI

Skrevet

Har hatt litt rosa blod/utflod rett etter eggløsning en gang. Da viste det seg at jeg var gravid. Festeblødning.

Anonymous poster hash: 75c7e...0d7

Men min var i 4 dager ...det er jo litt lenge

HI

Skrevet

Noen kan blø bittelitt ved eggløsning. Det er ikke farlig eller unormalt. Det er endringer av hormoner ved eggløsningen som gjør det.

Anonymous poster hash: 97f02...9de

Men i 4 dager? Men jeg er veldig sikker på at jeg hadde eggløsning, det var tykt, helt blankt og gjennomsiktig sekret som kunne strekkes langt...

HI

Skrevet

Oppdatering: Jeg tok en test i morges og fikk en veldig veldig svak test, 10 dpo. Usikker på om det er en skyggestrek.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...