Gå til innhold

Har snart lyst å si noe...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Innimellom så går det ei jente forbi huset mitt, hun er vel ca 15 år... Hun har ALLTID på seg korte shorts, og ærlig talt de er superkorte, du kan se rumpehullet hennes. Og er den ikke kort nok, så drar hun den opp, så rumpeballene synes. Det er så STYGT!!!

Jeg fatter ikke hva foreldrene hennes tenker med, kanskje er de verre enn henne som lar henne gå sånn? Snart så har jeg lyst å si til henne " kle på deg jente, ikke intr å se rumpehullet ditt ".

Hvor går denne verden henn, æsj!

Anonymous poster hash: 4851a...c77

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innimellom så går det ei jente forbi huset mitt, hun er vel ca 15 år... Hun har ALLTID på seg korte shorts, og ærlig talt de er superkorte, du kan se rumpehullet hennes. Og er den ikke kort nok, så drar hun den opp, så rumpeballene synes. Det er så STYGT!!!

Jeg fatter ikke hva foreldrene hennes tenker med, kanskje er de verre enn henne som lar henne gå sånn? Snart så har jeg lyst å si til henne " kle på deg jente, ikke intr å se rumpehullet ditt ".

Hvor går denne verden henn, æsj!

Hvorfor ikke snu seg akkurat i det hun går forbi i stedet for å speide etter rompehullet hennes? Du må da virkelig fokusere på noen for å merke noe sånt når du står inne på kjøkkenet og ser på folk gå forbi vinduet ditt.

Anonymous poster hash: 24cf4...aa3

Skrevet

Herregud. Du SER da ikke selve anus.

Du burde bli bedre på å uttrykke deg.

Anonymous poster hash: 16903...3f4

Skrevet

Jah, hvorfor trodde jeg at man skulle få forståelse her? Jeg er badguy ja.

Skrevet

Jah, hvorfor trodde jeg at man skulle få forståelse her? Jeg er badguy ja.

Du har overhode ikke noe med hvordan folk som går forbi huset ditt ser ut. Vi har bevegelsesfrihet i Norge slik at alle kan ferdes rundt i offentlig rom. Hvis du grøsser av folk med brannsår og det går en vansiret mann forbi huset ditt hver dag, skal du da be ham om å dekke til brannsårene siden du ikke er interessert i å se på dem? Ingen bryr seg om hva du er interessert i å se utenfor ditt hus på offentlig vei. Bry deg heller om dine egne saker.

Skrevet

Bøyer hun seg frem foran deg da eller siden du tydeligvis ser rumpehullet? 

Og til din informasjon første annie, det er IKKE bare "svartinger" som voldtar!! Han som voldtok meg var NORSK og hvit!

Skrevet

Bøyer hun seg frem foran deg da eller siden du tydeligvis ser rumpehullet? 

Og til din informasjon første annie, det er IKKE bare "svartinger" som voldtar!! Han som voldtok meg var NORSK og hvit!

Signerer. De fleste voldtektene ifølge statistikk fra politiet skjer av noen offeret kjenner i hjemmet/på besøk/på fest. Det har vært registrert rundt 17 overfallsvoldtekter i Oslo i fjor, sammenlignet med flere hundre "festvoldtekter" begått av etniske nordmenn. Så ja, selv om ikke-vestlige innvandrere stod helt alene om overfallsvoldtektene i fjor, er etniske nordmenn overrepresentert i saker om voldtekter som blir begått av noen offeret kjenner.

Skrevet

Hvordan ungdommer kler seg nå til dags får meg til å grøsse. Foreldrene har tydeligvis ikke gjort en god jobb og burde skjemmes. Ser mange jenter i korte shorts med rumpeballene som henger ut, men tenker bare at stakkars jente for noen signaler du sender ut. Det må være veldig tøft å måtte kle av seg så mye for å å vise at man er bra.

Stakkarslige folk.

Skrevet

Hvordan ungdommer kler seg nå til dags får meg til å grøsse. Foreldrene har tydeligvis ikke gjort en god jobb og burde skjemmes. Ser mange jenter i korte shorts med rumpeballene som henger ut, men tenker bare at stakkars jente for noen signaler du sender ut. Det må være veldig tøft å måtte kle av seg så mye for å å vise at man er bra.

Stakkarslige folk.

Hvilke signaler er det de sender ut? Det har ikke falt deg inn at du ukke klarer å lese signalene riktig?

Anonymous poster hash: 607ff...f4f

Skrevet

Stakkarslige folk.

Dette er ikke bare foreldrenes skyld. Er man 16 år og bor for seg selv på elevhybel har ikke foreldrene mulighet til å passe på deg 24/7, slik at du tar på deg (hold deg fast nå) det som MEDIA råder deg til å gå med - alt fra kvinneblader, musikkvideoer og moteshow. Man blir fortalt i magasiner, på TV at man må kle av seg mest mulig for å dra gutter. Så gjør man det når man ikke er mentalt utviklet enda.

Skrevet

Hvordan ungdommer kler seg nå til dags får meg til å grøsse. Foreldrene har tydeligvis ikke gjort en god jobb og burde skjemmes. Ser mange jenter i korte shorts med rumpeballene som henger ut, men tenker bare at stakkars jente for noen signaler du sender ut. Det må være veldig tøft å måtte kle av seg så mye for å å vise at man er bra.Stakkarslige folk.

Hvilke signaler er det de sender ut? Det har ikke falt deg inn at du ukke klarer å lese signalene riktig? Anonymous poster hash: 607ff...f4f

Hvilke signaler? Tuller du? Når du kler av deg mest mulig, hvilke signaler sender du ut?

Skrevet

Hvordan ungdommer kler seg nå til dags får meg til å grøsse. Foreldrene har tydeligvis ikke gjort en god jobb og burde skjemmes. Ser mange jenter i korte shorts med rumpeballene som henger ut, men tenker bare at stakkars jente for noen signaler du sender ut. Det må være veldig tøft å måtte kle av seg så mye for å å vise at man er bra.Stakkarslige folk.

Dette er ikke bare foreldrenes skyld. Er man 16 år og bor for seg selv på elevhybel har ikke foreldrene mulighet til å passe på deg 24/7, slik at du tar på deg (hold deg fast nå) det som MEDIA råder deg til å gå med - alt fra kvinneblader, musikkvideoer og moteshow. Man blir fortalt i magasiner, på TV at man må kle av seg mest mulig for å dra gutter. Så gjør man det når man ikke er mentalt utviklet enda. Anonymous poster hash: 24cf4...aa3

Hun bor hjemme... Foreldrene burde skjemmes som lar henne gå ut sånn.

Skrevet

Dette er ikke bare foreldrenes skyld. Er man 16 år og bor for seg selv på elevhybel har ikke foreldrene mulighet til å passe på deg 24/7, slik at du tar på deg (hold deg fast nå) det som MEDIA råder deg til å gå med - alt fra kvinneblader, musikkvideoer og moteshow. Man blir fortalt i magasiner, på TV at man må kle av seg mest mulig for å dra gutter. Så gjør man det når man ikke er mentalt utviklet enda. Anonymous poster hash: 24cf4...aa3

Hun bor hjemme... Foreldrene burde skjemmes som lar henne gå ut sånn.

Da snakker du med foreldrene. 17-åring som får en frekk dame løpende etter seg og fortelle hva hun ikke er interessert i å se på kommer bare til å flire av denne dama og tro at hun er gal.

Skrevet

Hun bor hjemme... Foreldrene burde skjemmes som lar henne gå ut sånn.Anonymous poster hash: 4851a...c77

Da snakker du med foreldrene. 17-åring som får en frekk dame løpende etter seg og fortelle hva hun ikke er interessert i å se på kommer bare til å flire av denne dama og tro at hun er gal. Anonymous poster hash: 24cf4...aa3

17 åring? Er du blind? Jeg skrev hun er 15år. Du er bare ute etter å provosere du.

Skrevet

Den moten med ultrakorte shorts er ikke noe fin, uansett hvor tynn og ung du er. 

Her om dagen så jeg en veldig overvektig dame med sånne altfor kote shorts. Shortsen var så kort og rumpa hennes så stor at den forsvant inni rompa på henne. Helt forferdelig syn. Folk glante og jeg hørte et lite barn som sa " mamma hvorfor går den dama uten noe på rompa si"... Dette var ei dame i 25 års alderen tenker jeg.

Men jeg har sette disse altfor kote shortsene på unge slanke jenter også, å nei det er ikke pent på dem heller, for når halve rumpa blottes så er det verken lekkert, sexy eller pent.

Skrevet

Ikke rart jenter går kledd som horer når man ser svarene Hi får her inne.

Trodde du at du skulle få forståelse her? Tenk deg om igjen, som mor som datter. For en gal verden vi bor i.

Anonymous poster hash: 9f54b...581

Skrevet

Herregud. Fjortisser har jo kledd seg utfordrende i flere tiår.

Noen år før jeg var fjorten så var det in med gjennomsiktige kjoler og bare undertøy.

Noen år etter omslagsskjørt og kort topp.

Da jeg var fjorten-15 var det sæggebukse og magetopp. Helst med utringning.

Alle gikk sånn på skolen. Noen hadde det med i sekken så foreldrene ikke så det.

Miniskjørt som såvidt rakk nedenfor rumpen var jo heller ikke så lenge siden at var inn.

Altså. Fjortisser er kanskje de mest seksuelle vesener på jord. De vil gjøre alt for å tiltrekke det motsatte kjønn, og bruker mye tid på onanering osv. Kan man ikke få la dem være ung når de er ung? De blir gammal og skamfull fort nok.

Anonymous poster hash: 691a9...494

Skrevet

Hun bor hjemme... Foreldrene burde skjemmes som lar henne gå ut sånn.Anonymous poster hash: 4851a...c77
  Da snakker du med foreldrene. 17-åring som får en frekk dame løpende etter seg og fortelle hva hun ikke er interessert i å se på kommer bare til å flire av denne dama og tro at hun er gal. Anonymous poster hash: 24cf4...aa3

17 åring? Er du blind? Jeg skrev hun er 15år. Du er bare ute etter å provosere du.

Så jeg bommet på tall, beklager så mye. Hvis du har like mye respekt for andre mennesker som du viser i denne tråden, så virker du jo gal. Bare gå og snakk med jenta og bli hele gatas snakkis blant ungdommer som vil le og peke hver gang du går ut døra.

Skrevet

Ikke rart jenter går kledd som horer når man ser svarene Hi får her inne.

Trodde du at du skulle få forståelse her? Tenk deg om igjen, som mor som datter. For en gal verden vi bor i.

Anonymous poster hash: 9f54b...581

Verken jeg eller mine døtre går kledd som horer. Jeg drikker heller ikke alkohol, hadde ikke kjæreste før jeg var 19 og har bare hatt 3 sexpartnere i løpet av livet. Likevel mener jeg det blir helt feil å bry seg med alt som foregår ut for døra hos deg.

Skrevet

Tråden er ryddet for rasistiske utsagn og svar på dette.

Himmel og hav

brukermoderator

Skrevet

Rumpehullet faktisk...du hadde ikke sett rumpehullet hennes om hun gikk naken engang. Med mindre hun stilte seg rett utenfor vinduet ditt og bøyde seg ned.

Greit at det er stygt. Men at du orker å bruke energi på det.

Anonymous poster hash: 60c9b...233

Skrevet

Hvilke signaler er det de sender ut? Det har ikke falt deg inn at du ukke klarer å lese signalene riktig? Anonymous poster hash: 607ff...f4f

Hvilke signaler? Tuller du? Når du kler av deg mest mulig, hvilke signaler sender du ut?

Hvis jeg kler av meg mest mulig går jeg naken.

Jeg går gjerne i skorts og singlet, til og med i bare treningstopp på gata. Det er påkledning som de fleste i samfunnet mener er normal i dag. På 60 tallet ville det derimot ikke vært "akseptabelt". Normer for påkledning endrer seg. Hva andre går i har ikke du noe med.

Anonymous poster hash: 607ff...f4f

Skrevet

Jeg skjønner absolutt hva du mener hi og kunne fint sagt det på samme måte; ja, noen av shortsene som er in nå er så korte at man nærmest ser rett inn i anuskanalen :P men èn ting er no sikkert, og det er at jeg aldri hadde latt min 15 årige datter kle seg slik!!!

Anonymous poster hash: 698fb...71c

Skrevet

I går så jeg neste rumpehullet til en jeg også, men hun hadde heldigvis truse på. En rosa en. Hadde så kort kjole at hver gang hun bøyde seg litt fremover så jeg halve trusa. denne dama var i 40 årene og hadde med seg unger og mann i fornøyelsespark. Om jeg tenkte på å si noe? Neida, noe må man jo kunne underholde seg med. Hun er sikkert fornøyd med kroppen sin tenker jeg og skjønner ikke hvor lite flatterende det er.

Anonymous poster hash: 650af...054

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...