Gå til innhold

Slutter på prevansjon - trenger noen å dele med!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slutter snart på prevansjon, og vi har bestemt at det skal være vår lille hemmelighet frem til det skjer noe mer. Det reduserer press om at det snart skal skje noe betraktelig! Men jeg er jo så glad og vi helst snakke med alle om baby hele tida, uff hva slags luksusproblemer man skal ha?! Andre som er slik? Samboeren min er interessert, men snakker jeg for mye om det hele tiden blir han fort lei og litt skremt! Og verken venner eller familie skal vite noe, hadde angret på det senere da jeg ønsker graviditeten skal komme som en koselig overraskelse 😊 Får bruke forumet og lufte meg her!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig fint, men skriv for all del prevEnsjon! Alt for mange som skriver det med "a" som ikke finnes der!

For øvrig, gratulerer med påbegynt prøving :)

Anonymous poster hash: 52d5d...72f
Skrevet

Lykke til :) Håper spiren sitter fort :)

Skrevet

Veldig fint, men skriv for all del prevEnsjon! Alt for mange som skriver det med "a" som ikke finnes der!

Hehe, det har jeg faktisk ikke tenkt over. Da lærte jeg noe nytt i dag og, har nok litt med dialekt å gjøre: Sier det med a! Ser på meg selv som ganske god når det gjelder rettskriving 😊 Tusen takk, har en spennende tid foran meg!
Skrevet

Lykke til :) Håper spiren sitter fort :)

Takk! Håper jeg også, men samtidig er jeg litt skremt 😳
Skrevet

Gå inn på bli gravid, der finner du masse damer som vil skravle i timesvis om akkurat det samme.

Anonymous poster hash: 9b989...768

Skrevet

Gå inn på bli gravid, der finner du masse damer som vil skravle i timesvis om akkurat det samme.

Anonymous poster hash: 9b989...768

Der blir jeg nok en del fremover 😉
Skrevet

Sånn hadde jeg og mannen vår det også, det var en kjempe spennende tid da det kun vi som visste om det, men Gu som jeg ville si det til alle,hehe:) vi ble gravid etter 3 mnd prøving men mistet dessverre i MA rett etter at foreldrene våre fikk vite det :( og i ettertid har venner også fått vite det da folk spør jo i vei om ikke det er bebis på vei! Så da ville vi si det som det er så vi slapp mas og press! Så nå som boblen er ute og folk vet at vi har mistet tidligere så får vi ingen kommentarer og det er helt greit siden vi ikke vet når neste spire vil sitte! Men det er veldig kjekt å ha et forum å henvende seg til og dele tanker og å få råd :) lykke til :)

Skrevet

Sånn hadde jeg og mannen vår det også, det var en kjempe spennende tid da det kun vi som visste om det, men Gu som jeg ville si det til alle,hehe:) vi ble gravid etter 3 mnd prøving men mistet dessverre i MA rett etter at foreldrene våre fikk vite det :( og i ettertid har venner også fått vite det da folk spør jo i vei om ikke det er bebis på vei! Så da ville vi si det som det er så vi slapp mas og press! Så nå som boblen er ute og folk vet at vi har mistet tidligere så får vi ingen kommentarer og det er helt greit siden vi ikke vet når neste spire vil sitte! Men det er veldig kjekt å ha et forum å henvende seg til og dele tanker og å få råd :) lykke til :)

Hei 😃 Ja det er veldig spennende, men jeg er jo SÅ spent og glad og klarer nesten ikke vente! Tror jeg skal kjøpe noen bøker og div. og generelt forberede litt i huset og pusse opp f.eks! Da har jeg masse å finne på i mellomtiden 😃😃 Redd spiren sitter på første forsøk, eller for at det tar lang tid! Skummelt! 😊😊 Så dere er prøvere nå dere da? Mye nytt å sette seg inn i 😊 Skal kjøpe noen Billigtester og sånt snart jeg, da blir det plutselig veldig virkelig! 😃😃😃
Skrevet

Hehe, det har jeg faktisk ikke tenkt over. Da lærte jeg noe nytt i dag og, har nok litt med dialekt å gjøre: Sier det med a! Ser på meg selv som ganske god når det gjelder rettskriving Tusen takk, har en spennende tid foran meg!

Alle sier det med a, akkurat som pensjon (man sier pangsjon), grunnen er at både prevensjon og pensjon er opprinnelig franske ord, og de uttaler bokstavkombinasjonen en som ang. Så da vet du det :)

Anonymous poster hash: ded2e...554

Skrevet

Hei Ja det er veldig spennende, men jeg er jo SÅ spent og glad og klarer nesten ikke vente! Tror jeg skal kjøpe noen bøker og div. og generelt forberede litt i huset og pusse opp f.eks! Da har jeg masse å finne på i mellomtiden Redd spiren sitter på første forsøk, eller for at det tar lang tid! Skummelt! Så dere er prøvere nå dere da? Mye nytt å sette seg inn i Skal kjøpe noen Billigtester og sånt snart jeg, da blir det plutselig veldig virkelig!
Ja, her må vi hoppe opp på hesten igjen og er prøvere for harde livet :P men nå er det litt kluss i syklusen etter aborten så det er ikke godt og si når en ny spire vil sitte ;) tester fra billigtester er gull verdt, både EL testene og g-testene, men man kan bli en skikkelig testoman når man først er prøver,hehe ;)
Skrevet

Mannen min likte heller ikke å snakke for mye om babyer da vi var prøvere og heller ikke da jeg nettopp hadde blitt gravid, begge gangene hadde jeg jo helt dilla. Nå som jeg er 6 mnd på vei har liksom den verste dillaen gitt seg, jeg har vendt meg til det, og langsomt men sikkert har han blitt mer og mer interessert og gleder seg så utrolig mye (han er så søt!). Så nå har vi møttes på halvveien og er like interessert i å snakke om det begge to :)

Skrevet

Hehe, det har jeg faktisk ikke tenkt over. Da lærte jeg noe nytt i dag og, har nok litt med dialekt å gjøre: Sier det med a! Ser på meg selv som ganske god når det gjelder rettskriving Tusen takk, har en spennende tid foran meg!

Det er ikke dialekt, det er slik alle uttaler det. I noen låneord skal e uttales som a (komplement, for eksempel, eller temperament). Men lykke til med baby!

Anonymous poster hash: 416e1...fec

Skrevet

Hei Ja det er veldig spennende, men jeg er jo SÅ spent og glad og klarer nesten ikke vente! Tror jeg skal kjøpe noen bøker og div. og generelt forberede litt i huset og pusse opp f.eks! Da har jeg masse å finne på i mellomtiden Redd spiren sitter på første forsøk, eller for at det tar lang tid! Skummelt! Så dere er prøvere nå dere da? Mye nytt å sette seg inn i Skal kjøpe noen Billigtester og sånt snart jeg, da blir det plutselig veldig virkelig!
Ja, her må vi hoppe opp på hesten igjen og er prøvere for harde livet :P men nå er det litt kluss i syklusen etter aborten så det er ikke godt og si når en ny spire vil sitte ;) tester fra billigtester er gull verdt, både EL testene og g-testene, men man kan bli en skikkelig testoman når man først er prøver,hehe ;)
Dere får ha lykke til 😊 Er så moro!
Skrevet

Mannen min likte heller ikke å snakke for mye om babyer da vi var prøvere og heller ikke da jeg nettopp hadde blitt gravid, begge gangene hadde jeg jo helt dilla. Nå som jeg er 6 mnd på vei har liksom den verste dillaen gitt seg, jeg har vendt meg til det, og langsomt men sikkert har han blitt mer og mer interessert og gleder seg så utrolig mye (han er så søt!). Så nå har vi møttes på halvveien og er like interessert i å snakke om det begge to :)

Han er nok litt skremt av tanken fortsatt og må gi han litt tid 😊
Skrevet

Dere får ha lykke til Er så moro!
Like så :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...