Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #1 Skrevet 13. august 2014 Er det så smalt som de sier det er? Har det trangt bak i bilen med to beltestoler og en babystol nå. Fornøyd med sete? Anonymous poster hash: 30d82...61a
Gjest cd0da Skrevet 13. august 2014 #2 Skrevet 13. august 2014 Vi er fornøyd. Passer fint til vår som blir 3 år i oktober
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #3 Skrevet 13. august 2014 Vi har det også, smalt sete og jenta sitter bra i det. Men hadde vi valgt på nytt så hadde vi kjøpt besafe izipluss til henne også som vi gjorde til lillebroren 😊👍 Anonymous poster hash: 0deb8...911
Gjest cd0da Skrevet 13. august 2014 #4 Skrevet 13. august 2014 Men! Vi bruker Max Way i bil nr. to så blir sjeldent brukt da siden vi har BeSafe Izi combi i3 eller noe sånt i "hovedbilen" Men brukte Max way som hovedsete før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå