Gå til innhold

Noen som har britax Max way?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det så smalt som de sier det er? Har det trangt bak i bilen med to beltestoler og en babystol nå.

 

Fornøyd med sete?

 

Anonymous poster hash: 30d82...61a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er fornøyd. Passer fint til vår som blir 3 år i oktober :)

Skrevet

Vi har det også, smalt sete og jenta sitter bra i det. Men hadde vi valgt på nytt så hadde vi kjøpt besafe izipluss til henne også som vi gjorde til lillebroren 😊👍

 

Anonymous poster hash: 0deb8...911

Skrevet

Men! :P 

Vi bruker Max Way i bil nr. to så blir sjeldent brukt da siden vi har BeSafe Izi combi i3 eller noe sånt i "hovedbilen" :P

Men brukte Max way som hovedsete før :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...