Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #1 Skrevet 12. august 2014 Teit spørsmål meeen, på tide å snart pakke sykehus baggen nå og satt her å tenkte at jeg faktisk bare går i string truse (og har bare det og) ... Så jeg må faktisk kjøpe inn noen "annen" form for truse...HVA anbefaler dere?? HVOR kjøper dere det ? Men vill ikke at de skal se ut som sånne skikkelige farmor truser, hehe :-) Anonymous poster hash: 574c2...95d
amandine Skrevet 12. august 2014 #2 Skrevet 12. august 2014 Veeel, det eneste som duger i starten er farmortruser. Evt Bjørn Borg stram boxer:-) så tar du hipsteren om en stund. Alternativt en Kari Traa hipster, den er også ok. Lykke til! String er ut:-)
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #3 Skrevet 13. august 2014 Svarte hipster pierre robert fra matbutikken er greie i fødebagen. Anonymous poster hash: cf338...62a
Sint naken biltyv Skrevet 13. august 2014 #4 Skrevet 13. august 2014 Stramme boksere. String er ut og ser jo bare stygt ut;-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. august 2014 #5 Skrevet 13. august 2014 Nettingtruser fra apoteket! Det bodde jeg i de første dagene...
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #6 Skrevet 13. august 2014 Takk for svar :-) går egentlig med string siden det er det jeg så lenge kan huske at jeg har gjort etter jeg sluttet messe vanlige "pike" trusene :-) kanskje jeg avvender meg det nå som jeg ikke kan gå med det etter fødsel, takk takk :-) Anonymous poster hash: 574c2...95d
Gjest cd0da Skrevet 13. august 2014 #7 Skrevet 13. august 2014 Hadde sykehustrusene under oppholdet på barsel og hadde vanlige "bestemorstruser" hjemme. Var jo ikke akkurat små de bindene jeg hadde fått med fra sykehuset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå