Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #1 Skrevet 12. august 2014 Dusjer dere og går på do selv om det tordner ute? Mannen min nekter meg å dusje, er det jeg som er gal eller han som er hysterisk. (Tordenværet er ikke rett over her, men man hører at det tordner ute) Anonymous poster hash: b0e43...21e
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #2 Skrevet 12. august 2014 Dusjer dere og går på do selv om det tordner ute? Mannen min nekter meg å dusje, er det jeg som er gal eller han som er hysterisk. (Tordenværet er ikke rett over her, men man hører at det tordner ute) Anonymous poster hash: b0e43...21e Jeg dusjer og går på do når det tordner. Hvorfor skulle det være farlig? Jeg gjør alt som jeg pleier og gjøre, utenom å se på tv og snakke i telefonen Anonymous poster hash: 494e9...4ad
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #3 Skrevet 12. august 2014 Jeg dusjer ikke. Det kan man faktisk dø av. Se på Mythbusters om du ikke tror meg (Eller mannen din) Anonymous poster hash: de3aa...da5
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #4 Skrevet 12. august 2014 Dusjer dere og går på do selv om det tordner ute? Mannen min nekter meg å dusje, er det jeg som er gal eller han som er hysterisk. (Tordenværet er ikke rett over her, men man hører at det tordner ute) Anonymous poster hash: b0e43...21e Jeg dusjer og går på do når det tordner. Hvorfor skulle det være farlig? Jeg gjør alt som jeg pleier og gjøre, utenom å se på tv og snakke i telefonen Anonymous poster hash: 494e9...4ad Det er hvis det slår ned, vann leder veldig godt visstnok. Han er redd jeg skal omkomme på dass eller i dusjen. Anonymous poster hash: b0e43...21e
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #5 Skrevet 12. august 2014 Dusjer dere og går på do selv om det tordner ute? Mannen min nekter meg å dusje, er det jeg som er gal eller han som er hysterisk. (Tordenværet er ikke rett over her, men man hører at det tordner ute) Anonymous poster hash: b0e43...21e Jeg dusjer og går på do når det tordner. Hvorfor skulle det være farlig? Jeg gjør alt som jeg pleier og gjøre, utenom å se på tv og snakke i telefonen Anonymous poster hash: 494e9...4ad Det er hvis det slår ned, vann leder veldig godt visstnok. Han er redd jeg skal omkomme på dass eller i dusjen. Anonymous poster hash: b0e43...21e Men hvis du sitter på do se er du jo ikke i kontakt med vann vel? Anonymous poster hash: 494e9...4ad
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #6 Skrevet 12. august 2014 Dusjer dere og går på do selv om det tordner ute? Mannen min nekter meg å dusje, er det jeg som er gal eller han som er hysterisk. (Tordenværet er ikke rett over her, men man hører at det tordner ute) Anonymous poster hash: b0e43...21e Jeg dusjer og går på do når det tordner. Hvorfor skulle det være farlig? Jeg gjør alt som jeg pleier og gjøre, utenom å se på tv og snakke i telefonen Anonymous poster hash: 494e9...4ad Det er hvis det slår ned, vann leder veldig godt visstnok. Han er redd jeg skal omkomme på dass eller i dusjen. Anonymous poster hash: b0e43...21e Men hvis du sitter på do se er du jo ikke i kontakt med vann vel? Anonymous poster hash: 494e9...4ad Joda, det er visst farlig det også. Sier mannen min da, jeg vet ikke jeg altså, derfor jeg spør her. Anonymous poster hash: b0e43...21e
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #7 Skrevet 12. august 2014 Lynvett-reglene Gå inn i et hus hvis du kan, men hold deg unna vinduer, vannrør og ledninger. Ikke bruk telefon, elektriske apparater, badekar, dusj eller vask.Dra ut stikk-kontakten til TV, video og PC.Hvis du er ute, så hold deg unna bakketopper, fjelltopper og åpne sletter. Pass på at det ikke er du som stikker høyest opp.Inne i en bil er du trygg.Ikke bad i tordenvær, og ikke bruk fiskestang.Ikke still deg opp under et høyt eller enslig tre. Anonymous poster hash: 0e003...793
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #8 Skrevet 12. august 2014 Hmm, tydeligvis så må jeg lære meg litt lynvettregler ser det ut til. Har ikke tenkt et sekund på at det er farlig og dusje Anonymous poster hash: 494e9...4ad
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #9 Skrevet 12. august 2014 Lynvett-reglene Gå inn i et hus hvis du kan, men hold deg unna vinduer, vannrør og ledninger. Ikke bruk telefon, elektriske apparater, badekar, dusj eller vask.Dra ut stikk-kontakten til TV, video og PC.Hvis du er ute, så hold deg unna bakketopper, fjelltopper og åpne sletter. Pass på at det ikke er du som stikker høyest opp.Inne i en bil er du trygg.Ikke bad i tordenvær, og ikke bruk fiskestang.Ikke still deg opp under et høyt eller enslig tre. Anonymous poster hash: 0e003...793 He he, ja mannen min har vel bare lynvett, med mer. Han følger reglene til punkt og prikke, hadde han hatt en sjekkliste hadde han brukt den. Anonymous poster hash: b0e43...21e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå