Gå til innhold

hvilken parkdress har din 2-3 åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anbefalninger?

Anonymous poster hash: b8eb0...7fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reima både parkdress,lue,sydvest og vinterdress.

Anonymous poster hash: d9da3...146

Skrevet

Min to åring har en name it softshell dress og en ticket to heaven dress. Fornøyd med begge to, men faktisk mest fornøyd med name it dressen! Den ble egentlig kjøpt som ekstradress, men det er denne gutten min helst vil ha på seg.

Anonymous poster hash: cd412...937

Skrevet

Har brukt mye Reima. Men har også brukt en del Stormberg. Veldig fornøyd! Og rimeligere enn Reima ;-)

Reflex parkdress er også bra.

Skrevet

Min bruker Polarn O Pyret vinterdress med uttagbart for. Skallet fungerer som parkdress vår og høst, så vi slipper unna med å kjøpe en dress. Romslige er de også, så vi har ikke trengt å kjøpe ny siden i fjor sommer, da ver han 16 måneder og nå er han 2,5. Liker også at de er helt vanntette så han ikke trenger regntøy. 

Skrevet

Name it og molo. Kjempefornøyd med begge!

Anonymous poster hash: 1a493...22b

Skrevet

Min 3-åring har en Polarn O Pyret vinterdress som jeg kjøpte litt for stor slik at hun kan ha den over to år. Vi prøvde ulike dresser fordi hun alltid frøs sånn, men med denne funker alt. Hun holder seg god og varm, tørr og det er mulig å justere dressen til passe str.

Anonymous poster hash: 31f30...9ea

Skrevet

Reflex i fjor og reima i år. Reima er arvet så har ikke prøvd den enda. Var fornøyd med reflex.

Anonymous poster hash: b4c84...82e

Skrevet

Min er 4,5 o har så langt bare brukt Reima

Anonymous poster hash: e9e3b...90f

Skrevet

Tre barn, alltid Reima.

Anonymous poster hash: d6963...21c

Skrevet

Reimatec :) kjempefornøyd, og bruker faktisk ikke regndress, kunn reimaen.

Skrevet

6 åringen har troll, den helårsdressen med ulldress inni

4 åringen har bergans

hun på 16 mnd har jeg kjøpt isbjørn of sweeden til, men den skal ikke brukes før hun begynner i bgh i desember.

Skrevet (endret)

Stormberg. Ifjor hadde hun en fra Lindex og den holdt henne tørr og varm hele høsten :)

Endret av Plysh
Skrevet

Polarn O Pyret.

Anonymous poster hash: ddbe5...a83

Skrevet

Tror faktisk at dressene er blitt så pass utviklet nå etter hvert at selv billige dresser fra billig kjedene fungerer helt supert. 

Har selv hatt dressene fra europris som ekstradresser hjemme å ikke noe galt å si om dem. De holdt barna både varme og tørre. Eneste var at de ble ganske fort slitt, de holdt en knapp sesong.

Skrevet

Min jente har ReimaTec og Ludo.

Gutten min hadde vel Reflex når han var på samme alder, helt grei dress det også.

Anonymous poster hash: 0f142...baa
Skrevet

Reimatec vår/høstdress og Reimatec vinterdress. 3 år.

Har prøvd andre merker også, både Reflex, Stormberg og Name It og har egentlig vært fornøyd med alle.

Skrevet

Reflex og Polern O Pyret sin skalldress. Er veldig fornøyd med Polern O Pyret sin skalldress, brukte den hele høst, vinter ( med 2 lag ull under)og våren og den ser ny ut enda og den passer fortsatt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...