Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #1 Skrevet 12. august 2014 Jeg har 2 barn på 2 og 4 år, de er alt jeg kan takle og mer til noen ganger. All sunn fornuft sier meg at jeg ikke burde sette flere barn til verden. Men hver mnd før mensen er det noe i meg som håper den ikke kommer. Hvorfor er det sånn!? Er det bare hormoner? Det at jeg er kvinne og dermed har kroppen lyst til å føde barn? Hvor lenge varer det? Anonymous poster hash: a6c74...2b2
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #2 Skrevet 12. august 2014 Spør du min kropp.... leeeenge..... :/ Anonymous poster hash: d76fb...cc6
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #3 Skrevet 12. august 2014 Det er rart det der. Min yngste er 4 mnd og jeg har tatt meg selv i å ha et lite, sykt sykt håp om å være gravid etter et lite gjennomtenkt samleie (fullammer og den sinnsfriske delen av meg håper virkelig den "prevensjonen" funket). Babyen min er min siste, og to tette er helt uaktuelt for oss, men allikevel kommer disse tankene snikende... Anonymous poster hash: 0fbfc...ed4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå