Gå til innhold

Erfaring med Babyjogger?


karen_o

Anbefalte innlegg

Hadde egentlig bestemt meg for å kjøre Babyjogger City Elite, men i dag oppdaget jeg jo at det ikke var anbefalt å henge noe på styret på denne vognen. Hva gjør jeg da med stellevesken??? 

 

Noen som har erfaring med dette, og evt henger stellevesken på styret? 

 

Meninger mottas med takk!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hadde egentlig bestemt meg for å kjøre Babyjogger City Elite, men i dag oppdaget jeg jo at det ikke var anbefalt å henge noe på styret på denne vognen. Hva gjør jeg da med stellevesken??? 

 

Noen som har erfaring med dette, og evt henger stellevesken på styret? 

 

Meninger mottas med takk!! :)

Dette gjelder jo alle trehjulinger siden de har tyngdepunktet langt bak, men de fleste henger jo stelleveske der alikevel. Skal man ha vesken i handlekurven så er det ikke plass til så mye annet oppi der ;)

 

Jeg har aldri opplevd dette som et problem når barnet sitter i vognen, men har opplevd at vognen har tippet bakover når jeg løfter barnet ut, da blir den jo for tung bak.

 

Med bag har vognen et litt annet tyngdepunkt enn med sittedel, så da er det tryggere å henge stellevesken på håndtaket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Det er veldig få vogner de egentlig anbefaler å henge stelleveske på håndtaket, men det går helt fint sålenge du ikke har altfor mange (type 10kg) i den. Merkelappene står der nok mye fordi det er amerikansk merke, og i Usa kan du jo saksøkt for det minste om du ikke har advart folk om den minste ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...