Gå til innhold

Det henger "ting" ut av skjeden :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fødte mitt første barn for snart et år siden, alt er normalt der nede utenom en slags tapp som henger ca 1 cm ut av skjeden min. Det ser ut som en munn :-o

Det er IKKE livmorfremfall, det er arrvev etter at jeg ble klippet og sydd.

Og nettopp derfor ville ikke sykehuset gjøre noe med det etter henvisning fra fastlegen min. "Det er mange som har slik, og så lenge det ikke plager fysisk, gjør vi ingenting med det"

Men det plager meg psykisk! Føler meg rar og har ikke lyst at mannen skal se der nede. Er det mulig å få fjerne det på privat sykehus, noen som vet?

Anonymous poster hash: e0145...8ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå til privat gynekolog:) JEg gikk til medicus og fjernet daukjøttet for noen dager siden:) Kostet 1550kr.

Anonymous poster hash: 4b6e8...311
Skrevet

Gå til privat gynekolog:) JEg gikk til medicus og fjernet daukjøttet for noen dager siden:) Kostet 1550kr.

Anonymous poster hash: 4b6e8...311

Herlig! Takk, da gjør jeg det :-)

Anonymous poster hash: 6c0bf...d65

Skrevet

Funny, jeg tok meg nett en kikk der nede, og ser at jeg har en tapp eller hva man skal kalle det som henge fra innsiden.. Wtf liksom?? Hva er dette??

Anonymous poster hash: 45b37...8f2

Skrevet

Og jeg har aldri sett den før!! Fødte sist for 2,5 år siden, ja det er en stund siden jeg så der nede, men ikke 2,5 år liksom!!! Ble litt nervøs her... Hilsen hun som nett hade oppdaget det

Skrevet

Funny, jeg tok meg nett en kikk der nede, og ser at jeg har en tapp eller hva man skal kalle det som henge fra innsiden.. Wtf liksom?? Hva er dette??

Er nok det samme som hos meg, daukjøtt som hun over så fint kalte det ;-)

Det kan komme uten at man har sydd også, fra f.eks en liten rift under fødsel.

Jeg ble bare glad da jeg fikk vite at man kan fjerne det, samme hva det koster.

Skrevet

Funny, jeg tok meg nett en kikk der nede, og ser at jeg har en tapp eller hva man skal kalle det som henge fra innsiden.. Wtf liksom?? Hva er dette??Anonymous poster hash: 45b37...8f2

Jeg ble bare glad da jeg fikk vite at man kan fjerne det, samme hva det koster.Anonymous poster hash: 6c0bf...d65

Sydde rimelig mye der nede for 5 år siden, og bare noen pyntesting for 2,5 år siden... Jeg ble kjempe urolig nå jeg... Gir den deg noen plager som kløe og svie?

Skrevet

Funny, jeg tok meg nett en kikk der nede, og ser at jeg har en tapp eller hva man skal kalle det som henge fra innsiden.. Wtf liksom?? Hva er dette??Anonymous poster hash: 45b37...8f2

Jeg ble bare glad da jeg fikk vite at man kan fjerne det, samme hva det koster.Anonymous poster hash: 6c0bf...d65

Sydde rimelig mye der nede for 5 år siden, og bare noen pyntesting for 2,5 år siden... Jeg ble kjempe urolig nå jeg... Gir den deg noen plager som kløe og svie?

Nei, det er egentlig bare det med utseende som plager meg. Når jeg sitter på do f.eks kan jeg ta tak i tappen og nesten dra i den :-(

Har ikke lyst at mannen skal slikke meg å få fullt innsyn..sex ellers går fint :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...