Gå til innhold

Noen med gutter på 11-13 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meg og 12 åringen skal være hjemme alene lørdag formiddag til søndag.

Han er en grei gutt, men vi er på feil kanal sammen. Klarer ikke få til kjemien og kose oss.

I helgen ønsker jeg å virkelig komme et steg videre. Har lyst å gjøre noe kjekt vi to.

Hva ville deres gutter likt å gjøre sammen med mamma en lørdag?

Vi bor i stavangerområdet.

Jeg har spurt han, men han sier bare vet ikke og vil nok helst (dessverre) vært med en kompis.

Tips?

Anonymous poster hash: b3e7f...689

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er 10 år da, men han hadde likt å dra på kino og evt skeie ut med Mc Donalds før kinoen ;)

Skrevet

Har dere noe "høyt og lavt" i området? Sønnen min er en god del eldre enn din, men jeg kjenner igjen problemstillingen. For oss har det i alle fall vært en innertier å gjøre noe fysisk sammen.

Skrevet

Kino var god ide! :-)

Men vi har mange timer før en film og jeg har så lyst å finne på noe bare vi to!

Skrevet

Jeg to gutter, en på 10 og en på 13 år.

Begge hadde likt en kinotur, 13-åringen hadde satt stor pris på en tur på Peppes først og 10-åringen digger Egon sin mat.

Men noe så enkelt som en DVD, hjemmelaget pizza og en skål med snop her hjemme hadde også vært greit.

For noen uker siden var jeg i svømmehallen med 13-åringen, det var veldig koselig, vi svømte mange lengder ved siden av hverandre i rolig tempo mens vi småsnakket litt.

Anonymous poster hash: bcfe6...529
Skrevet

13 åringen min ville nok bare at jeg var tilgjengelig om han ropte på meg. Eller at jeg ble med han på fisketur.

Anonymous poster hash: d80d3...4a8

Skrevet

Har dere noe "høyt og lavt" i området? Sønnen min er en god del eldre enn din, men jeg kjenner igjen problemstillingen. For oss har det i alle fall vært en innertier å gjøre noe fysisk sammen.

Vi er dårlige fysisk begge to, så tror ikke det hadde vært en slager hos oss to.

Men takk for tips! :-)

Skrevet

I Stavangerområdet hadde jeg tatt ham med på en strand, gjerne Hellestø eller Bore, og vi hadde kjøpt oss en drage og satset på vind og latter. Jeg hadde hatt med badetøy i tilfelle sol, og piknik-kurv. Å tusle i strandkanten er rolig og godt, og hvis man ikke har noe å si kan man bare være nær mens bølgebruset ordner lyden og dekker pausene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...