Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #1 Skrevet 12. august 2014 Jenta mi er 18 mnd. Vil gjerne ha en til, men usikker på når. Vente, eller starte prøvingen? Jeg tar utgangspunkt i at den sitter på første forsøk som "alltid, men vet at det kan ta tid Fordeler, ulemper? La oss si det blir under 2,5 år mellom de. Er det lite? Anonymous poster hash: 90594...1ab
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #2 Skrevet 12. august 2014 2,5 år mellom de to eldste her, de er nå 13 og 10,5 år og er veldig gode venner faktisk. For oss var det en veldig fin aldersforskjell. 3,5 år mellom nr to og tre, de har liksom aldri lekt sammen. Men er veldig forskjellig av personlighet og har veldig forskjellige interesser også, og slike ting er ikke så lett å planlegge Anonymous poster hash: f519e...df1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå