Gå til innhold

Barn nr to, når????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er 18 mnd. Vil gjerne ha en til, men usikker på når. Vente, eller starte prøvingen? Jeg tar utgangspunkt i at den sitter på første forsøk som "alltid, men vet at det kan ta tid :)

 

Fordeler, ulemper? La oss si det blir under 2,5 år mellom de. Er det lite?

 

Anonymous poster hash: 90594...1ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2,5 år mellom de to eldste her, de er nå 13 og 10,5 år og er veldig gode venner faktisk. For oss var det en veldig fin aldersforskjell.

 

3,5 år mellom nr to og tre, de har liksom aldri lekt sammen. Men er veldig forskjellig av personlighet og har veldig forskjellige interesser også, og slike ting er ikke så lett å planlegge ;)



Anonymous poster hash: f519e...df1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...