Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #1 Skrevet 12. august 2014 I løpet av sommeren har hun kjøpt nye klær og sko + tatt de med på turer for tilsammen 8-10 000. Hun kjøper gode merker som Ecco, og jeg er veldig, veldig takknemlig. Vi har ikke dårlig råd, og barna får det de trenger av oss, men hun kommer stadig med nye ting til dem. Hun har grei økonomi og jeg rekner med hun ikke hadde kjøpt det om hun ikke hadde hatt råd, men jeg sitter her med en bismak i munnen og dårlig samvittighet. Hun har alltid vært gavmild, men i det siste har det tatt helt av! Hvordan kan jeg gjengjelde gavmildheten hennes? Anonymous poster hash: f6ce3...796
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #2 Skrevet 12. august 2014 Jeg har fått mye rart opp igjennom årene, men det som betyr mest er ofte et kort med ord skrevet rett fra levra. Også noe personlig egenpleie. En bok og litt ekslusiv sjokolade. Anonymous poster hash: e1e02...65d
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #3 Skrevet 12. august 2014 Du kan invitere henne med på ting som ikke koster penger ( så hun ikke betaler :-) og du kan ta ekstra godt vare på henne når hun blir eldre. Min mor er og sånn og jeg vet at hun koser seg med det. Kan igrunn skjønne at det er hyggelig å handle små søte barneting. Anonymous poster hash: 8538f...a2c
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #4 Skrevet 12. august 2014 Hun elsker nok å shoppe Anonymous poster hash: a99d1...54a
*Miss Marple* Skrevet 12. august 2014 #5 Skrevet 12. august 2014 Inkluder henne i livene deres, vis at dere setter peis på henne uavhengig av hva hun har med når hun kommer på besøk. Be henne med på aktiviteter med barna og på middag/kaffe i hverdagen. Og ikke ha dårlig samvittighet, hun storkoser seg nok med å handle.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #6 Skrevet 12. august 2014 Her er det omvendt. Får bare skvip fra loftet. Rosa til gutt osv osv. tar jo plass alt dette her. Ender bare opp på vårt loft... Anonymous poster hash: 8e55b...666
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #7 Skrevet 13. august 2014 Jeg tenker om hun virkelig ønsker å kjøpe/bruke så mye penger på barnevarna så er det hennes valg:) Bare ver takknemlig og gjør noe igjen av og til:) Anonymous poster hash: 7cf34...c66
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #8 Skrevet 13. august 2014 Hun ønsker å gjøre dette for barnebarna. Forventer en tusen takk vil jeg tro. Bruk tid sammen med henne er verdens beste gave! Anonymous poster hash: 98454...2d1
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #9 Skrevet 13. august 2014 Dersom det hun kjøper gjør at dere slipper en kostnad (dress, vintersko etc.) kan dere jo ev. sette summen dere selv ville brukt på en sparekonto til ungene, så blir det litt ekstra sparing i stede. Anonymous poster hash: 480f4...e1a
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #10 Skrevet 13. august 2014 Vi har også gavemilde og snille svigerforeldre. De kjøper ikke på hauger av ting, men passer og tar de med på masse. Vi er flinke til å invitere på middag, spes når svigerfar er borte på jobb (vet svigermor hater å lage mat til bare seg selv) Mannen hjelper til i hagen osv når det trengs. Kjøper blomster innimellom som ungene har med til de (er liksom fra barna). Som andre over skriver så inkluderer vi de i dagliglivet vårt, de vet de er velkommen her når som helst, at de kan ringe om det er noe og at vi alltid stiller opp. Vi kjøper nok også litt dyrer jule/bursdagsgaver til de (noe de reagerte litt på...så vi måtte forklare at det var en "takk for hjelpen gjennom året som har gått" gave) Anonymous poster hash: 5846e...ffe
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #11 Skrevet 13. august 2014 Takk for gode ideer!:-) de er veldig inkludert i livet vårt, og de elsker å passe barna og ta de med på ting, og vet de er veldig velkomne hjemme hos oss. Men det å kjøpe blomster iblant samt litt dyrere bursdagsgaver er gode tips! Anonymous poster hash: f6ce3...796
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #12 Skrevet 13. august 2014 De stiller så utroligt mye opp for oss, vet mange misunner meg mine svigers! Anonymous poster hash: f6ce3...796
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå