Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #1 Skrevet 12. august 2014 Jeg har et barn på 3 år, som sliter litt bhg. Hun får hjelp av ppt med språk og utagering. Det er veldig tydelig for meg at frustrasjonen hennes blir verre når hun er sliten. Og har bestemt meg for å jobbe 80% i steden for 100. Slik at hun kan få en dag hjemme med meg hvor vi kan ta ting i hennes tempo. Spørsmålet er: hva gjør jeg med storebror på 5 som elsker bhg? Skal jeg redusere hans plass også å ha de hjemme begge 2 eller skal han fortsatt gå 100%? Det har jo enn liten økonomisk fordel, men vet faktisk ikke om han har noe utbytte av å være hjemme sammen med meg og lillesøster og om det mister litt av hensikten for lillesøster ettersom jeg må legge meg et sted i midten når det kommer til å dekke behovene deres. På en annen side kan han bli sjalu for at vi får den tiden sammen og ikke han. Råd mottas med takk! Anonymous poster hash: 7c0eb...b51
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #2 Skrevet 12. august 2014 Jeg ville beholdt plassen hans, og variert fra uke til uke. Av og til hjemme, og av og til sende han i barnehagen. Anonymous poster hash: ccdd5...f69
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #3 Skrevet 12. august 2014 Jeg ville beholdt plassen hans, og variert fra uke til uke. Av og til hjemme, og av og til sende han i barnehagen. Anonymous poster hash: ccdd5...f69 Ja, det er en mulighet. Men da mister jeg den økonomiske fordelen. Selvom den ikke er spesielt stor, jeg går jo også ned litt i lønn når jeg går ned i stilling. Anonymous poster hash: 7c0eb...b51
oslofrk Skrevet 12. august 2014 #4 Skrevet 12. august 2014 La storebror beholde 100%. Da får du litt ekstra tid til hun som trenger det. Vurder heller på nytt om det oppstår misnøye.. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå