Gå til innhold

Noen her som har, eller ville hatt en elsker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt ærlig. Dere som er gift/ i forhold ...

Anonymous poster hash: 30d97...4e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt.

Vil ha ny.

Anonymous poster hash: 9666a...35f

Skrevet

Ingen behov for en elsker, men en kosekompis. Heldigvis har jeg det, og det er mannen veldig fornøyd med. Vi er nemlig ikke kosete med hverandre, blir helt feil å ligge på sofaen i fanget til hverandre. Men med kompisen min så er det super koselig, og helt feil å ikke ligge tett inntil hverandre.

Supert at jeg har det slik med en kompis og min mann med ei veninne. Eneste vi gjør er å ligge inntil hverandre på sofaen, se film eller skravle ut i de sene nattetimer. Og om mannen min er hjemme når kompisen min er her gjør ingen ting, han har sitti i sofaen og sett film med oss, men er vist kjedelig sier han.

Stakkars veninna til gubben første gang jeg kom valsene inn når hun var på besøk. Hun hoppet nesten i taket når jeg sa hei. Men når jeg sa kos dere og gikk ett annet sted så roa hu seg.

Anonymous poster hash: 187db...91f

Skrevet

Hadde en elsker da jeg var singel. Han er i dag mannen min ;) Trenger absolutt ingen elsker nå!

Anonymous poster hash: 2c2a2...163
Skrevet

Ingen behov for en elsker, men en kosekompis. Heldigvis har jeg det, og det er mannen veldig fornøyd med. Vi er nemlig ikke kosete med hverandre, blir helt feil å ligge på sofaen i fanget til hverandre. Men med kompisen min så er det super koselig, og helt feil å ikke ligge tett inntil hverandre.

Supert at jeg har det slik med en kompis og min mann med ei veninne. Eneste vi gjør er å ligge inntil hverandre på sofaen, se film eller skravle ut i de sene nattetimer. Og om mannen min er hjemme når kompisen min er her gjør ingen ting, han har sitti i sofaen og sett film med oss, men er vist kjedelig sier han.

Stakkars veninna til gubben første gang jeg kom valsene inn når hun var på besøk. Hun hoppet nesten i taket når jeg sa hei. Men når jeg sa kos dere og gikk ett annet sted så roa hu seg.

Men dere får ikke lyst på mer da, sex altså ?:)

Anonymous poster hash: 30d97...4e0

Skrevet

Jeg skulle gjerne hatt en elsker. Men ser ikke helt hvordan det skulle gå for seg. Jeg er skjelden hjemmefra og når jeg er det er jeg hos veninnen min rett borte i gata.

Finnes ikke noe seksuelt mellom meg og mannen lengre. Jeg har ikke lyst på sex med han, begjærer han ikke. Han har rett og slett blitt en kompis.

Anonymous poster hash: bb88a...fb6

Skrevet

Nope, ingen behov :) Har verdens mest sexy mann, og vi er fortsatt utrolig tiltrukket av hverandre etter mange år sammen. Nammm!

Anonymous poster hash: ae487...003

Skrevet

Stakkars veninna til gubben første gang jeg kom valsene inn når hun var på besøk. Hun hoppet nesten i taket når jeg sa hei. Men når jeg sa kos dere og gikk ett annet sted så roa hu seg. Anonymous poster hash: 187db...91f

seriøst? Dette hørtes meeeget spesielt ut!

Anonymous poster hash: 84dde...e54

Skrevet

Stakkars veninna til gubben første gang jeg kom valsene inn når hun var på besøk. Hun hoppet nesten i taket når jeg sa hei. Men når jeg sa kos dere og gikk ett annet sted så roa hu seg. Anonymous poster hash: 187db...91f

Begge vil kose, men ikke med hverandre??

Skrevet

Niks, kunne ikke falle meg inn uansett hvor dårlig sexlivet hadde vært!

Anonymous poster hash: 2cb86...0a5

Skrevet

Ingen elsker mens jeg er i et forhold. Har ikke noen interesse av det. Men som singel har jeg hatt, ja. 

Anonymous poster hash: 192cb...81d
Skrevet

Kunne tenkt meg et one night stand. Men hadde aldri hatt samvittighet til det eller gjort det!!

Kunne tenkt meg en big black dick. Bare skampult nesten så det gjorde vondt.

Skulle aldri sett fyren igjen. ALDRI

Anonymous poster hash: d0e2d...147

Skrevet

Men dere får ikke lyst på mer da, sex altså ?:)Anonymous poster hash: 30d97...4e0

Nei, helt utenkelig for oss begge. Jeg var på date med denne kompisen for mange år siden, men vi slo fast med en gang at det aldri ble noe mer enn vennskap og kos. Noe gnist mellom oss finnes ikke, og det hadde vært "enklere" om en av oss var homofil...

Skrevet

Men dere får ikke lyst på mer da, sex altså ?:)Anonymous poster hash: 30d97...4e0
Nei, helt utenkelig for oss begge. Jeg var på date med denne kompisen for mange år siden, men vi slo fast med en gang at det aldri ble noe mer enn vennskap og kos. Noe gnist mellom oss finnes ikke, og det hadde vært "enklere" om en av oss var homofil...

Men hvorfor vil dere ikke kose med hverandre?

Dere HAR jo begge behov for kos?

Anonymous poster hash: 4816e...25c

Skrevet

Jeg hadde en før. Var singel den gang. Vi var begge enige om at ikke ville bli noe mer enn sex, men det funket fint så lenge det varte. :)

Er i et forhold nå og har vært det i mange år. Kjenner jeg av og til savner en del kos da mannen jobber MYE borte. Så er vel jeg mer glad i nærhet enn mannen min.

Kunne gjerne tenkt meg en "kose" kamerat. Men tror nok kanskje samvittigheten ville gnagd meg for mye om jeg hadde gjort det mot mannen min.

Anonymous poster hash: 6af44...7c8
Skrevet

Jeg kan ha forståelse for det meste, men det der hørtes bare utrolig trist ut.

Skrevet

Men dere får ikke lyst på mer da, sex altså ? :)Anonymous poster hash: 30d97...4e0

Men hvorfor vil dere ikke kose med hverandre?

Dere HAR jo begge behov for kos?

Anonymous poster hash: 4816e...25c

Ja, akkurat den biten stusset jeg veldig over også. Å kose med andre er en ting, men da er det vel vanligvis et supplement til kos man får fra partneren hjemme?

Anonymous poster hash: bad3f...656

Skrevet

Jeg kan fantasere om å ha sex med en fremmed eller en elsker, men i virkeligheten hadde jeg aldri gjort noe slikt mot mannen min.

Anonymous poster hash: 2cbbf...cdc

Skrevet

Jeg er vel sær og annerledes, for etter åtte år har jeg aldri drømt om noen andre enn mannen min:/

Tanken på å gjøre noe slikt mot den jeg elsker er bare fælt.

Hadde jeg vært singel kunne jeg godt hatt en elsker, som også var singel.

Anonymous poster hash: 3f80a...4f8

Skrevet

For mye respekt for partner til å ha en elsker. Da gjør jeg heller slutt på forholdet først, så jeg kan ligge med hvem jeg vil.

Anonymous poster hash: 6c287...ef2
Skrevet

Ingen behov for en elsker, men en kosekompis. Heldigvis har jeg det, og det er mannen veldig fornøyd med. Vi er nemlig ikke kosete med hverandre, blir helt feil å ligge på sofaen i fanget til hverandre. Men med kompisen min så er det super koselig, og helt feil å ikke ligge tett inntil hverandre.Supert at jeg har det slik med en kompis og min mann med ei veninne. Eneste vi gjør er å ligge inntil hverandre på sofaen, se film eller skravle ut i de sene nattetimer. Og om mannen min er hjemme når kompisen min er her gjør ingen ting, han har sitti i sofaen og sett film med oss, men er vist kjedelig sier han.Stakkars veninna til gubben første gang jeg kom valsene inn når hun var på besøk. Hun hoppet nesten i taket når jeg sa hei. Men når jeg sa kos dere og gikk ett annet sted så roa hu seg. Anonymous poster hash: 187db...91f

Men dere får ikke lyst på mer da, sex altså ? :)Anonymous poster hash: 30d97...4e0
Nei, helt utenkelig for oss begge. Jeg var på date med denne kompisen for mange år siden, men vi slo fast med en gang at det aldri ble noe mer enn vennskap og kos. Noe gnist mellom oss finnes ikke, og det hadde vært "enklere" om en av oss var homofil...Anonymous poster hash: 187db...91f
Men hvorfor vil dere ikke kose med hverandre?Dere HAR jo begge behov for kos?Anonymous poster hash: 4816e...25c

Ja, akkurat den biten stusset jeg veldig over også. Å kose med andre er en ting, men da er det vel vanligvis et supplement til kos man får fra partneren hjemme?   Anonymous poster hash: bad3f...656

Vi koser med hverandre, men det ikke helt på samme måten. Vi er de som går hånd i hånd, sitter på kafe i armkroken til hverandre osv. Men i sofaen koser vi ikke. Vi har aldri gjort det, har muligens noe med å gjøre at vi har mine og dine barn, og at vi alltid har hatt en drøss med unger rundt oss i sofaen. Så vi står heller på kjøkkenet og lager mat sammen, mens vi koser med hverandre.

Skrevet

Ingen behov for en elsker, men en kosekompis. Heldigvis har jeg det, og det er mannen veldig fornøyd med. Vi er nemlig ikke kosete med hverandre, blir helt feil å ligge på sofaen i fanget til hverandre. Men med kompisen min så er det super koselig, og helt feil å ikke ligge tett inntil hverandre.Supert at jeg har det slik med en kompis og min mann med ei veninne. Eneste vi gjør er å ligge inntil hverandre på sofaen, se film eller skravle ut i de sene nattetimer. Og om mannen min er hjemme når kompisen min er her gjør ingen ting, han har sitti i sofaen og sett film med oss, men er vist kjedelig sier han.Stakkars veninna til gubben første gang jeg kom valsene inn når hun var på besøk. Hun hoppet nesten i taket når jeg sa hei. Men når jeg sa kos dere og gikk ett annet sted så roa hu seg. Anonymous poster hash: 187db...91f

Nei, helt utenkelig for oss begge. Jeg var på date med denne kompisen for mange år siden, men vi slo fast med en gang at det aldri ble noe mer enn vennskap og kos. Noe gnist mellom oss finnes ikke, og det hadde vært "enklere" om en av oss var homofil...Anonymous poster hash: 187db...91f
Men hvorfor vil dere ikke kose med hverandre?Dere HAR jo begge behov for kos?Anonymous poster hash: 4816e...25c
 Ja, akkurat den biten stusset jeg veldig over også. Å kose med andre er en ting, men da er det vel vanligvis et supplement til kos man får fra partneren hjemme?   Anonymous poster hash: bad3f...656

Vi koser med hverandre, men det ikke helt på samme måten. Vi er de som går hånd i hånd, sitter på kafe i armkroken til hverandre osv. Men i sofaen koser vi ikke. Vi har aldri gjort det, har muligens noe med å gjøre at vi har mine og dine barn, og at vi alltid har hatt en drøss med unger rundt oss i sofaen. Så vi står heller på kjøkkenet og lager mat sammen, mens vi koser med hverandre. Anonymous poster hash: 187db...91f

Trenger dere seriøst hver deres egen sofa-kose-kompis når dere klarer å kose med andre, og sammen i andre anledninger? Det var bare helt utrolig spesielt.

Anonymous poster hash: 3f80a...4f8

Skrevet

Ja, jeg vil ha en elsker eller kosevennine.

Anonymous poster hash: a224c...c0f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...