Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #1 Skrevet 12. august 2014 Mon tro om Cecilie Skog's beby får krølltang eller,hehe http://www.seher.no/kjendis/ja-vi-har-forlovet-oss-73490 Anonymous poster hash: cfb02...70c
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #2 Skrevet 12. august 2014 Her har både jeg og mannen også masse krøller, tykt krøllete hår begge to. Vi har fire barn og to av dem er riktignok noen skikkelig krølltopper, men vi har faktisk også to barn som ikke er det. Ene har litt fall, men ganske slett hår, andre har så stritt hår som det er mulig å få Anonymous poster hash: 5caf5...f4b
Nimas Skrevet 12. august 2014 #3 Skrevet 12. august 2014 Å guri tenk for en søt baby da Her er eldste en skikkelig krølltopp, jeg personlig synes krølltopper er noe av det herligste jeg ser
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #4 Skrevet 12. august 2014 Krøllebebier og barn er skikkelige søte og de øynene til Skog da, sukk, blir nok nydelig liten blåøyd krøllebebis Anonymous poster hash: cfb02...70c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå