Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #1 Skrevet 12. august 2014 Jeg eksploderte fremfor lille gutten på 11 mnd da han skulle legges nå. Etter en strevsom ettermiddag med en stk trassig 3 åring som hadde raserianfall i 30 min under middag og en stk hyper baby, giing av kveldsmat, bading av begge barna, tissing på gulvet og så legge baby. Hva gjør samboer? Jo han går og tar sin andre dupp for dagen midt i verste raserianfallet. Da jeg kommer og legger baby presterer han å si (fortsatt liggende i sengen) at jeg må da passe på barna så de ikke tisser på gulvet når jeg forteller om dette! Klikka på han men det hadde ikke han tid til fordi han får besøk av en kompis. Denne episoden var bare dråpen som fikk det til å renne over. Han har vært deprimert og svært negativ lenge og har generelt bidratt lite på hjemmefronten det siste året. Jada det synd på han men også svært slitsomt for meg som gjør så og si alt. Synes så synd på baby som ble vitne til dette:( 3 åringen satt heldigvis nede å så barnetv. Har bare lyst til å sykle meg en lang tur etterpå for å få av meg litt sinne. Dagens "jeg har så håpløs samboer innlegg". Anonymous poster hash: 85f2a...004
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #2 Skrevet 12. august 2014 Hadde jeg aldri orket! Du får stille han ultimatum! For å si det sånn, depresjonen hans blir IKKE bedre av å duppe i hytt å gevær! Han må heller ha seg å trening/være aktiv med barna ol. Anonymous poster hash: 3cb79...5fa
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #3 Skrevet 12. august 2014 Får han behandling for denne depresjonen sin da, og som nevnt over her: han kan stilles krav til selv om han er nedstemt. Det handler om omtanke og empati for din situasjon og det er da slett ikke mye som skal til for å bidra litt til å lette trykket. Søvn og døgnrytme er jo absolutt noe han bør jobbe med også. Ikke en lett situasjon det der dersom det vedvarer over tid, men du må ihvertfall gi uttrykk for hva DU har behov for. Lett å sette det til side om den andre partens behov preges av psykisk sykdom. Men vi har alle en psykisk helse. Barnet har det helt greit, her tar jeg frem primalbrølet i ny og ne, de kan ha godt av å se at foreldre har følelser i alle registerene de også. Anonymous poster hash: 1cfda...d59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå