Gå til innhold

Ebay, skjønner ikke denne meldingen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

HAr prøvd google translate, men gir likevel ikke mening for meg. 

Jeg la et produkt i kurven, men jeg fullførte ikke kjøpet. Ombestemte meg... har gjort det mange ganger, men denne her turndrakten har det blitt kluss med. Mas flere ganger om at jeg må betale. Men jeg betaler jo fordi jeg ikke vil kjøpe den. 

Så får jeg denne meldingen. Forstår den ikke: 

ayment for this item hasn't been received during the past 15 days.

s.gif
mommy4threegirls has canceled the transaction, and you're no longer entitled to receive the item. Also, an unpaid Item has been recorded on your account.

Hva betyr det? Reorded??? Innspilt? Skjønner ikke... blir jeg belastet likevel?

Anonymous poster hash: b4f89...2b9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok, hva gjør jeg da? Jeg har jo penger på kortet mitt (som paypal blir belatet fra). Skjønner det ikke... skal slutte handle på ebay! Jeg kan jo ikke engelsk :(!!!!!

Skrevet

Hvis du ikke kan engelsk anbefaler jeg deg å bruke ebay.no. 

Men hallo, voksne folk som ikke kan basic engelsk er faktisk flaut, så det burde du vurdere å lære deg.

Anonymous poster hash: e6e33...eac
Skrevet

Du har tydeligvis bekreftet kjøpet, men ikke betalt. Du forplikter deg til å kjøpe og det du har jo ikke gjort. Derfor har selgeren kansellert ordren og du har nok fått en "prikk" på rullebladet ditt for manglende betaling.

Skrevet

Recorded i denne sammenhengen betyr at du mest sannsynlig har kommet i et slags register over brukere som har mangende betaling. Hva poenget er med det på ebay kan jeg ikke svare på. Kanskje selgerne får opp en beskjed om hvor pålitelig en potensiell kjøper har vært med betaling fra før der. Vet ikke hvordan ebay fungerer, men vil tro jeg er inne på noe der.

Recording er jo i annen betydning noe som er "lagret", musikk spilles jo inn på en cd og blir lagret der.

Anonymous poster hash: df081...399

Skrevet

Du blir ikke belastet, men du har fått en anmerkning på din konto siden du ikke har betalt for en vare du har forpliktet deg til.

Anonymous poster hash: 458c8...624
Skrevet

Takker for svar dere  :) 

Nei, engelsken min er fryktelig! Strevde fryktelig med den hele skolegangen, jeg har vel på en måte bare akseptert at jeg får det bare ikke til ;) men så er jeg flink i andre fag. 
Kanskje du, anonym, også kan akseptere det? Eller? ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...