Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #1 Skrevet 12. august 2014 Hva pakke til baby? Hvor mange skift? Hvor mange bleier? pakker bare noe kjapt å greit til meg selv. Litt hygiene produkter osv. Er det nødvendig med hårføner? Tenker til å føne lett over et ubehagelig underliv etter dobesøk osv..hva anbefaler du og ikke..? tenkte jeg skulle ta med saft og mat, eller får man det der? Skal pakke brus og kjeks tenkte jeg da. Nå er det viktig for meg å se ok ut under og etter fødselen. Det er vell noe jeg kommer til å gi blaffen i eller? Hehe..var det noe du glemte å pakke? Var du i panikk i det fødselen startet, fikk du med deg noe i det hele tatt..? Ser for meg at jeg glemmer helsekort å alt jeg. Anonymous poster hash: eeec5...b81
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #2 Skrevet 12. august 2014 Opp. blir glad for alle svar! Anonymous poster hash: eeec5...b81
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #3 Skrevet 12. august 2014 Sjekk i 3.trimester-forumet. Der er det masse fødebag-tips Anonymous poster hash: 23c2e...068
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #4 Skrevet 12. august 2014 Kan vi ikke diskutere det her da? Personlig hadde jeg ikke bruk for noe til baby. Brukte sykehus klær og fikk bleier der. Egentlig greit å ikke ha for mye så slipper du å stresse med å vaske rene klær som har fått sykehus bakterier på seg. Til meg skulle jeg ønske at jeg hadde med mer godis. Orket ikke gå til kiosk og hadde enorm apetitt. Bok var bortkastet, ler av at jeg tok det med. Prøvde å se ok ut på sykehuset men måtte gi opp :-) hadde med masse klær men virrer bare rundt i sykehus pysjen. Lykke til med fødsel :-) Anonymous poster hash: 3083a...b19
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #5 Skrevet 12. august 2014 Jeg hadde ingenting, ble hasteforløst med trillinger og jaggu meg klarte jeg meg de fire dagene på Barsel uten så mye. De har det meste på Barsel. Iallefall her østpå hvor jeg var innlagt. Altså, min intensjon er å formidle at det ikke er krise om noe mangler. Anonymous poster hash: 4d9b9...6be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå