Gå til innhold

Dere som hadde 2 barn og traff mann med 2 barn.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk dere noen gang barn sammen? Altså at dere da har 5 barn til tider? Har funnet mannen i mitt liv, og kunne gjerne tenkt meg et kjærlighetsbarn men han har 2 jeg har 2 fra før....Blir jo for mye...og måtte jo hatt et gedigent hus..

 

Nå har også far sine barn 50%

 

Anonymous poster hash: 51e77...df0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt på trynet. Hvordan skal dere følge opp disse da? Med mindre du er hjemme og han tjener vanvittig bra virker dette så uansvarlig at jeg kan ikke få sagt det. Dere har fire, bare det er nok å følge opp. Synes i så fall at dere er i overkant egoistiske.

 

Anonymous poster hash: a8a61...a77

Skrevet

Helt på trynet. Hvordan skal dere følge opp disse da? Med mindre du er hjemme og han tjener vanvittig bra virker dette så uansvarlig at jeg kan ikke få sagt det. Dere har fire, bare det er nok å følge opp. Synes i så fall at dere er i overkant egoistiske.

 

Anonymous poster hash: a8a61...a77

Mener du det om de som har 4 sammen og vurderer 1 til også? Kjenner en 5barns mor, hvor både mor og far jobber fullt, har ikke vanvittig stort hus, men stabil økonomi. Tenker at det kommer an på alderen til barna. Om alle 4 er under 7år, kunne dere kanskje ventet noen år?

 

Anonymous poster hash: c2e14...6c5

Skrevet

2 stk er 8 år. 1 er 7 år. 1 er 3,5år.

 

Blir ikke før minimum 4-5 år.

 

Usikker enda, men tenker jo tanken..hva om en gang. Nå var inlegget rettet mot de som har 4+1, ikke andre meninger.

 

HI

 

Anonymous poster hash: 51e77...df0

Skrevet

Hvor mange barn folk vil ha er opp til dem, ikke min sak. Reagerer mest på at du skriver kjærlihetsbarn! Hva med de andre to, er ikke de det?

Skrevet

 

Helt på trynet. Hvordan skal dere følge opp disse da? Med mindre du er hjemme og han tjener vanvittig bra virker dette så uansvarlig at jeg kan ikke få sagt det. Dere har fire, bare det er nok å følge opp. Synes i så fall at dere er i overkant egoistiske.

 

Anonymous poster hash: a8a61...a77

Mener du det om de som har 4 sammen og vurderer 1 til også? Kjenner en 5barns mor, hvor både mor og far jobber fullt, har ikke vanvittig stort hus, men stabil økonomi. Tenker at det kommer an på alderen til barna. Om alle 4 er under 7år, kunne dere kanskje ventet noen år?

 

Anonymous poster hash: c2e14...6c5

Nei, jeg mener det er annerledes hvis barna er biologiske søsken.

 

Anonymous poster hash: a8a61...a77

Skrevet

Helt på trynet. Hvordan skal dere følge opp disse da? Med mindre du er hjemme og han tjener vanvittig bra virker dette så uansvarlig at jeg kan ikke få sagt det. Dere har fire, bare det er nok å følge opp. Synes i så fall at dere er i overkant egoistiske. Anonymous poster hash: a8a61...a77

Rimelig spesielt å komme med et såpass krasst svar til en fremmed som bare stiller et uskyldig spørsmål for å få innspill.

Skulle tro spørsmålsstillingen formærmer deg personlig, og det er i tilfelle rart.

 

HI, vi har ca samme konstellasjon som dere, og har fått to tette felles. Så ut til å bli en bortskjemt liten attpåklatt, så da kjørte vi på med en til.

Går fint, men er travelt. Livet handler for det meste bare om barn nå, og det må dere være innstilt på. Hvis dere synes det er deilig annenhver uke med egentid/kjærestetid når særkullsbarna er hos sine respektive, så ville jeg tenkt meg nøye om dere virkelig har lyst til å ofre det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...