Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #1 Skrevet 12. august 2014 Fikk dere noen gang barn sammen? Altså at dere da har 5 barn til tider? Har funnet mannen i mitt liv, og kunne gjerne tenkt meg et kjærlighetsbarn men han har 2 jeg har 2 fra før....Blir jo for mye...og måtte jo hatt et gedigent hus.. Nå har også far sine barn 50% Anonymous poster hash: 51e77...df0
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #2 Skrevet 12. august 2014 Helt på trynet. Hvordan skal dere følge opp disse da? Med mindre du er hjemme og han tjener vanvittig bra virker dette så uansvarlig at jeg kan ikke få sagt det. Dere har fire, bare det er nok å følge opp. Synes i så fall at dere er i overkant egoistiske. Anonymous poster hash: a8a61...a77
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #3 Skrevet 12. august 2014 Helt på trynet. Hvordan skal dere følge opp disse da? Med mindre du er hjemme og han tjener vanvittig bra virker dette så uansvarlig at jeg kan ikke få sagt det. Dere har fire, bare det er nok å følge opp. Synes i så fall at dere er i overkant egoistiske. Anonymous poster hash: a8a61...a77 Mener du det om de som har 4 sammen og vurderer 1 til også? Kjenner en 5barns mor, hvor både mor og far jobber fullt, har ikke vanvittig stort hus, men stabil økonomi. Tenker at det kommer an på alderen til barna. Om alle 4 er under 7år, kunne dere kanskje ventet noen år? Anonymous poster hash: c2e14...6c5
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #4 Skrevet 12. august 2014 2 stk er 8 år. 1 er 7 år. 1 er 3,5år. Blir ikke før minimum 4-5 år. Usikker enda, men tenker jo tanken..hva om en gang. Nå var inlegget rettet mot de som har 4+1, ikke andre meninger. HI Anonymous poster hash: 51e77...df0
<3 2G <3 Skrevet 12. august 2014 #5 Skrevet 12. august 2014 Hvor mange barn folk vil ha er opp til dem, ikke min sak. Reagerer mest på at du skriver kjærlihetsbarn! Hva med de andre to, er ikke de det?
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #6 Skrevet 12. august 2014 Helt på trynet. Hvordan skal dere følge opp disse da? Med mindre du er hjemme og han tjener vanvittig bra virker dette så uansvarlig at jeg kan ikke få sagt det. Dere har fire, bare det er nok å følge opp. Synes i så fall at dere er i overkant egoistiske. Anonymous poster hash: a8a61...a77 Mener du det om de som har 4 sammen og vurderer 1 til også? Kjenner en 5barns mor, hvor både mor og far jobber fullt, har ikke vanvittig stort hus, men stabil økonomi. Tenker at det kommer an på alderen til barna. Om alle 4 er under 7år, kunne dere kanskje ventet noen år? Anonymous poster hash: c2e14...6c5 Nei, jeg mener det er annerledes hvis barna er biologiske søsken. Anonymous poster hash: a8a61...a77
smiia Skrevet 12. august 2014 #7 Skrevet 12. august 2014 Helt på trynet. Hvordan skal dere følge opp disse da? Med mindre du er hjemme og han tjener vanvittig bra virker dette så uansvarlig at jeg kan ikke få sagt det. Dere har fire, bare det er nok å følge opp. Synes i så fall at dere er i overkant egoistiske. Anonymous poster hash: a8a61...a77 Rimelig spesielt å komme med et såpass krasst svar til en fremmed som bare stiller et uskyldig spørsmål for å få innspill. Skulle tro spørsmålsstillingen formærmer deg personlig, og det er i tilfelle rart. HI, vi har ca samme konstellasjon som dere, og har fått to tette felles. Så ut til å bli en bortskjemt liten attpåklatt, så da kjørte vi på med en til. Går fint, men er travelt. Livet handler for det meste bare om barn nå, og det må dere være innstilt på. Hvis dere synes det er deilig annenhver uke med egentid/kjærestetid når særkullsbarna er hos sine respektive, så ville jeg tenkt meg nøye om dere virkelig har lyst til å ofre det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå