Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #1 Skrevet 12. august 2014 Kroppen min trenger jerntilskudd. Jeg har prøvd flere forskjellige i løpet av mitt liv, men jeg får såååå vondt i magen. Ikke hard mage, men vondt. Noen som har tips til hvilke jeg kan prøve? Anonymous poster hash: f3ba7...d7e
Nettisen:) Skrevet 12. august 2014 #2 Skrevet 12. august 2014 Har du prøvd miksturen? Den de har på matbutikken? Min lege anbefalte den pga magen, og det gikk ihvertfall bedre enn med tabletter.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #3 Skrevet 12. august 2014 Jeg får også vondt i maven av det, men tåler ferro retard og floradix formula. Anonymous poster hash: 27615...a4c
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #4 Skrevet 12. august 2014 Mange som ikke tåler jerntilskudd og får bivirkninger som magesmerter, forstoppelse osv av det. Jeg er en av dem. Hvorfor ikke spise rødbeter, grønn salat, leverpostei osv som inneholder mye jern og se om det hjelper? Anonymous poster hash: 4a8a7...5b8
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #5 Skrevet 12. august 2014 hemofer fungerer fint for meg. Anonymous poster hash: 48e11...4b9
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #6 Skrevet 12. august 2014 Mange som ikke tåler jerntilskudd og får bivirkninger som magesmerter, forstoppelse osv av det. Jeg er en av dem. Hvorfor ikke spise rødbeter, grønn salat, leverpostei osv som inneholder mye jern og se om det hjelper? Anonymous poster hash: 4a8a7...5b8 Jeg hadde det sånn da jeg gikk på tilskuddene, det gikk ikke i lengden, så nå spiser jeg heller mat jeg ikke liker så veldig godt, men det gjør godt Anonymous poster hash: cc4f7...d22
Tjofsen Skrevet 12. august 2014 #7 Skrevet 12. august 2014 Prøv aminojern. Den selges i helsekostbutikker.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #8 Skrevet 12. august 2014 Jeg kjøper glutenfri frokostblanding med tilsatt jern og drikker appelsinjuice til. Dropper melken og spiser det som potetgull Anonymous poster hash: b5987...be6
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #9 Skrevet 12. august 2014 Hemninger funker for meg. Anonymous poster hash: 7bd5c...d43
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #10 Skrevet 12. august 2014 Hemninger funker for meg. Anonymous poster hash: 7bd5c...d43 Hemofer skulle det stå... Anonymous poster hash: 7bd5c...d43
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #11 Skrevet 12. august 2014 Hmm. Derfor jeg har så vondt i magen!! Anonymous poster hash: 49b6d...4e1
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 12. august 2014 #12 Skrevet 12. august 2014 For meg har det hjulpet å ikke ta de til mat. Jeg tar det før jeg legger meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå