Gå til innhold

Noen som driver med lydighetskurs for hunder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her?

Er det greit å gå rundt med en spruteflaske som man dynker hundene i fjeset med hver gang de bjeffer, eller finnes det bedre metoder å få de til å slutte med dette på?

Kursstedet her vi bor praktiserer denne metoden, jeg er litt usikker på om jeg synest at dette er rette måten å gjøre det på.

Anonymous poster hash: 6262d...226

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok, skjønner at dette kanskje var feil forum å sjekke noe sånt på ;)

Skrevet

Noen hunder er det nok effektivt på men jeg liker det ikke. Dette er en gammel metode å trene etter.

Hunden blir ikke skadet men min hund som er forsiktig og lite frempå ville blitt redd.

Du kjenner din hund så si nei om du ikke er komfortabel.

Anonymous poster hash: e11a6...7dc

Skrevet (endret)

Hvis du timer det riktig er det greit nok. Men det er ikke vits å sprute på bikkja 30 sekunder etter den har bjeffa. Det må gjøres i det den bjeffer. Men viktigst er det å finne ut hvorfor den bjeffer og gjøre noe med årsaken...

Endret av Sint naken biltyv
Skrevet

Her?

Er det greit å gå rundt med en spruteflaske som man dynker hundene i fjeset med hver gang de bjeffer, eller finnes det bedre metoder å få de til å slutte med dette på?

Kursstedet her vi bor praktiserer denne metoden, jeg er litt usikker på om jeg synest at dette er rette måten å gjøre det på.

Bytt hundeskole. Sats på noen som trener positivt. Her har vi lett fått hundene til å tie umiddelbart på kommando ved hjelp av klikker. 

Anonymous poster hash: 685bb...334

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...