Gå til innhold

Hva gjør dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber i butikk og ser at folk legger pengene i bordet enn å gi i hånden. Det er veldig kjedelig. Må ta opp masse kronestykker. Når jeg gir tilbake går de pengene i hånden og aldri i bordet. Skulle gjerne begynt å gi de på bordet til de som gjør det til meg.

 

Anonymous poster hash: 17a37...ef2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det verste jeg vet som kunde er å få de i hånden. Ofte har jeg ikke åpnet lommeboken og så må jeg stå der å fomle for å få åpnet lommeboken med en hånd.

 

Jeg jobber også i butikk og legger penger tilbake på disken.

 

Har overhode ikke problem med at folk legger pengene på disken, så vanskelig er det ikke å plukke de opp.



Anonymous poster hash: 35836...b16
Skrevet

Skaff dere sånn myntapparat som tar imot småpengene, så kan du bare ta i mot sedler...

 

Anonymous poster hash: 61087...f6e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...