Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #1 Skrevet 12. august 2014 Jeg jobber i butikk og ser at folk legger pengene i bordet enn å gi i hånden. Det er veldig kjedelig. Må ta opp masse kronestykker. Når jeg gir tilbake går de pengene i hånden og aldri i bordet. Skulle gjerne begynt å gi de på bordet til de som gjør det til meg. Anonymous poster hash: 17a37...ef2
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #3 Skrevet 12. august 2014 Det verste jeg vet som kunde er å få de i hånden. Ofte har jeg ikke åpnet lommeboken og så må jeg stå der å fomle for å få åpnet lommeboken med en hånd. Jeg jobber også i butikk og legger penger tilbake på disken. Har overhode ikke problem med at folk legger pengene på disken, så vanskelig er det ikke å plukke de opp. Anonymous poster hash: 35836...b16
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #4 Skrevet 12. august 2014 Skaff dere sånn myntapparat som tar imot småpengene, så kan du bare ta i mot sedler... Anonymous poster hash: 61087...f6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå