Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #1 Skrevet 12. august 2014 Hva jobber du som, og har du noen på jobben din som du synes ikke yter godt nok? En som tar for lange pauser, er uengasjert, er slurvete el? Anonymous poster hash: 8f1b4...00b
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #2 Skrevet 12. august 2014 Sykepleier. Selvfølgelig er det alltid noen kollegaer som er latere enn andre. Men det er det i de fleste yrker antar jeg. Anonymous poster hash: 163ed...f76
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #3 Skrevet 12. august 2014 Sykepleier her og, og ja, det er vell alltid noen som alltid bare skal gjøre noe før de kan hjelpe deg. noen som sitter litt for lenge, som tar for tdlig pause og sitter for lenge. Som er den siste som går når klokker ringer. Og det er selvfølgelig irriterende.Spesielt når en må gjøre dere jobb i tilegg.Men jeg har to anre utdannelser fra tidligere, og det samme er tilfelle der.Så tenker det er i hvert yrke jeg. Anonymous poster hash: cce78...c75
Bonna Skrevet 12. august 2014 #4 Skrevet 12. august 2014 Innen kundeservice. Og nei, de fleste er i grunn flinke til å overholde pausene sine og yter i grunn like mye.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #5 Skrevet 12. august 2014 Jobber i butikk. Vil ikke si at der er noen som ikke gjør jobben sin, eller tar lange el unødvendige pauser(bortsett fra de som røyker da) Men jeg kan irritere meg litt over en av de. Hun har en tendens til å belære andre og spesielt meg, hvordan ting bør gjøres, men så gjør hun det ikke et hakk bedre selv. Og tror nok hun speseilt er slik mot meg fordi hun har vært langtidsykmeldt og ikke jobbet med meg tidligere, Hun ser liksom ikke at at jeg faktisk har jobbet der i ett år og kan det meste. For henne er jeg nok ny. Anonymous poster hash: 9dd65...398
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå