Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #1 Skrevet 12. august 2014 Usikker på når vi evt skal få no 3. Når de andre er 2 og 4, eller når de er enda litt eldre, 3 og 5... Tenker at det sikkert blir mest slit om de er tette, siden den i midten da trenger mye enda, ser jo at han som er 3 nå greier masse selv. Men venter vi ett år blir det jo 5 år mellom eldste og yngste og da blir vel interesser osv veldig forskjellige kanskje? Anonymous poster hash: ebe4c...27a
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #2 Skrevet 12. august 2014 Hadde valgt 0, 2 og 4. hadde selv 0, og 1.5 og 3. Var stress men også veldig kjekt:) får mye igjen for det senere:) Anonymous poster hash: 7939f...a5d
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #3 Skrevet 12. august 2014 0,3 og 5. Her blir det 0, 4 og 6, noe tettere ville jeg ikke hatt de. Anonymous poster hash: 0cc84...e14
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 12. august 2014 #4 Skrevet 12. august 2014 Jeg ville sagt 0, 3 og 5. Vi hadde 0, 2 og 4 og det var ganske slitsomt, særlig da babyen viste seg å ha kolikk. Hadde også 0, 2, 4 og 6, og jeg ville definitivt heller hatt 3 år enn 2 mellom barna. (Nummer 4 var ikke planlagt). For meg ble det særlig slitsomt å gå høygravid med en ustyrlig, aktiv toåring, samt at du må passe på toåringen hele tiden når han er i nærheten av babyen. Vi hadde en fireåring og en seksåring som fikk en lillesøster, og begge syntes det var kjempestas! 5 år er ikke for mye. Lykke til med valget!
HvittHus Skrevet 12. august 2014 #5 Skrevet 12. august 2014 Mine yngste er det nøyaktig to år mellom, og du verden så stor glede de har av hverandre, og har hatt opp gjennom oppveksten. Så jeg ville gått for 0-2-4
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #6 Skrevet 12. august 2014 Vi har 0, 2,5 og 5. Det har vært ekstremt slitsomt. Tipper 0, 2 og 4 er enda mer slitsomt! Men da blir man fort ferdig i hvert fall og får sikkert igjen for det senere. Hadde jeg skulle valgt igjen på nytt i dag hadde jeg sikkert valgt 0, 5 og 10. Anonymous poster hash: 00e53...d96
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #7 Skrevet 12. august 2014 Om jeg måtte velge mellom de så hadde jeg valgt 0, 3 og 5. Jeg synes det og blir for tett, men det er bare fordi jeg har en på 2 nå og kunne aldri sett for meg å fått en til nå, heller ikke gått gravid nå... Anonymous poster hash: 4c325...e51
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #8 Skrevet 12. august 2014 Jeg ville sagt 0, 3 og 5. Selv har jeg 6,5 år mellom mine to, og de har allikevel stor glede av hverandre! Begge to er veldig oppslukte av hverandre og leker sammen en del. Jeg tenkte før at det kom til å bli for stor aldersforskjell mellom de, men nå som storebror er såpass stor og det er såpass mye hjelp i han, så er det jeg kjempeglad for at det er den forskjellen. Jeg har reist litt alene med de to, og da er det godt å ha en stor gutt som kan hjelpe til i steden for to små som må passes hele tiden. I tillegg er det stor stas for lillesøster å ha en storebror som elsker å finne på ting med henne. Anonymous poster hash: db766...60c
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #9 Skrevet 12. august 2014 Vi har hele tiden sagt at vi skal ha 0-2-4 mellom våre tre, men vi ser nå (høygravid med nummer to) at kroppen min trenger mer hvile mellom. Så vi kommer til å gå for 0-3-5. Men kun pga kroppen min trenger hvile og behandling. Anonymous poster hash: d1cca...bd0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå