Gå til innhold

Bare jeg som synes dette er litt rart.....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man har barn fra før og har fått ny partner;

Man har barna 50%. Men stadig vekk skal far gjøre noe en dag eller en helg, slik at stemor er hjemme med barna i stedet fra fredag-søndag. Stemor tar fri fra jobb for å være hjemme hvis det er planleggingsdag osv.

Er det ikke mer naturlig at hvis far ikke kan ha barna så får mor tilbud om å "få de tilbake" fredag i stedet for mandag? 

Nå er ikke jeg selv i en slik situasjon, men tenker at jeg hadde blitt ganske sur og lei meg hvis jeg fikk vite at barna mine hadde vært kun sammen med stemor fra fredag til søndag, og jeg ikke hadde fått tilbud om å ha de selv.... barna har jo ikke samvær med stemor... så hvis far ikke kunne hatt de ville jeg gjerne hatt de selv....

Anonymous poster hash: a064d...3ce
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker at far er den uansvarlige her og at barna har en flott stemor som tar vare på barna når far stikker av.

Her burde mor prate med far. Så han skjønner alvoret.

Anonymous poster hash: 1bcce...50c

Skrevet

Tenker at far er den uansvarlige her og at barna har en flott stemor som tar vare på barna når far stikker av.

Men skal sies at mor ikke VET at barna skal være alene med stemor før etterpå. Tror ikke hun får vite det i ettertid alltid heller.... HI

Skrevet

Tenker far er en dritt og at mor skal være glad for at stemor finnes.

Anonymous poster hash: 6b9b9...e08

Skrevet

Men skal sies at mor ikke VET at barna skal være alene med stemor før etterpå. Tror ikke hun får vite det i ettertid alltid heller.... HI

Hvis stemor syns det er greit å ha barna i fars uker så har ikke mor noe med det egentlig.

Er mer interressert i fars prioriteringer med tanke på barna.

Skrevet

Hvis stemor syns det er greit å ha barna i fars uker så har ikke mor noe med det egentlig.

Er mer interressert i fars prioriteringer med tanke på barna.

Mor har selvfølgelig noe "med" hvem som passer barna hennes.

Som mor her hadde jeg forlangt en ny samværsavtale som sto mer i stil til aktuelt samvær. Stemor har ikke krav på samvær, og den andre foreldreren bør ha førsteåret når mor/far ikke vil ha barna. Man kan ikke forlange så og så mye samvær om man ikke har tenkt å ha samvær.

Anonymous poster hash: 325c7...cd8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...