Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #1 Skrevet 12. august 2014 Når begynte babyen din å gå mens den holder seg i f.eks bordet, etter den begynte å reise seg opp selv? De jeg kjenner og har spurt sier 1-3 dager, men min har reist seg i en uke nå og går ikke i det hele tatt. Må man vente til de går rundt bord ol. til man prøver å gå med de på gulve mens man holder hendene? Anonymous poster hash: 24889...52c
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #2 Skrevet 12. august 2014 Mine begynte å reise seg opp etter bord o.l når de var rundt syv mnd, men tok litt tid før de begynte å flytte føttene og gå rundt ting (husker ikke helt, et par mnd kanskje). De begynte å gå alene noen uker før de fyllt ett år. Anonymous poster hash: ad704...6a7
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #3 Skrevet 12. august 2014 Mine begynte å reise seg opp etter bord o.l når de var rundt syv mnd, men tok litt tid før de begynte å flytte føttene og gå rundt ting (husker ikke helt, et par mnd kanskje). De begynte å gå alene noen uker før de fyllt ett år. Anonymous poster hash: ad704...6a7 Bra det ikke bare er min som ikke går etter to dager Anonymous poster hash: 24889...52c
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #4 Skrevet 12. august 2014 Ingen flere? Anonymous poster hash: 24889...52c
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #5 Skrevet 12. august 2014 Minsta her reiser seg og har gjort det i rundt seks uker, men har ikke skjønt at man kan bevege føttene i det hele tatt. Det kommer. Anonymous poster hash: 73abd...22a
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #6 Skrevet 12. august 2014 Slapp av! Det kommer fort nok!. Kan ikke helt huske når det skjedde. Gikk fra å lære seg å rulle ved 9,5 mnd (det er sent), til å reise seg opp etter møbler ved 10 mnd( så vidt jeg vet ganske normalt). Ved ett år tok hun sine første ustøe skritt uten noe å holde seg i (sånn midt på treet så vidt jeg vet). Jeg har ikke hørt om normalt utrustede barn som ikke går selv uten å måtte ha hjelp til det. Anonymous poster hash: 30fdf...ac9
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #7 Skrevet 12. august 2014 Min er og litt sen, han blir 10 mnd om et par dager og begynte å reise seg i forrige uke. Stresser egentlig ikke, han må jo nesten finne ut av det selv. Men bare lurer på hva som er normalt da som sagt ALLE jeg har spurt har sagt 1-3 dager. To i barselgruppa løper rundt alene allerede, men er glad for at vi slipper å løpe etter han allerede Selvsagt må de ha hjelp til å gå midt på gulvet i begynnelsen. Men min går ikke rundt bordet selv, noe andre babyer klarer selv, kan vi hjelpe han med det? Eller må han finne det ut selv? HI Anonymous poster hash: 24889...52c
☆☆☆ Skrevet 12. august 2014 #8 Skrevet 12. august 2014 Eldste gjekk langs møblar frå 8 mnd, og handterte gåvogn aleine frå 9 mnd. Men å gå utan noko å halde i gjorde ho først ved 13 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå