Gjest Helle_Høygir Skrevet 12. august 2014 #1 Skrevet 12. august 2014 Dagens elsk, hat eller ambivalent om du kjører den fila i dag - fyr løs! Elsk: Sko med glitter på Varm te helt alene for meg selv uten å være livredd for å søle på noen Hat: Snart den tiden og merker humøret ikke er helt jubel Får ikke helt orden på hodet om dagen - mye rot og tanker Ambivalent: snart ferdig med serien jeg ser på; trist fordi jeg vil se mer, positivt fordi jeg burde gjort andre ting Nå må cafeen stå opp etter sommerdvalen
bIomstre Skrevet 12. august 2014 #2 Skrevet 12. august 2014 Gruff: - Halveis uttrekt storetånegl - AU! - Ufattelige kjedelige arbeidsoppgaver for tiden Elsk: - Skolestarter - Ungdomsskolestarter - Handyman - Muligheter for litt studier i høst - Snart jul! Ambivalent: - Barn som blir store...
*Miss Marple* Skrevet 12. august 2014 #3 Skrevet 12. august 2014 Elsk : Jeg har også sko med glitter på 👸 Lykkelig mini som er hjemme med pappa. Lunsj inntas med rumpa på stolen. Lykkelige store barn som er trygge på sin plass. Ny genser som får meg til å se superslank ut (jaja, alt er jo relativt). Mørke kvelder med levende lys og pledd. Hat: Ikke verdens beste arbeidsplass. Regn, vind og storm. Lite tid med mini når man kun har korte ettermiddagstimer å gjøre det på. Ambivalent: Godt å være i jobb, men trist å miste så mye tid med gullklumpen.
amandine Skrevet 12. august 2014 #4 Skrevet 12. august 2014 Elsk Ikke glittersko, men litt kjøligere vær gir meg anledning til å ta frem gullskoene! Skolestarteren som har fått nye venner Kaffe fra Fuglen Hat Sneglefaen og alle hans slekt og helvetes venner Rot Ambivalent Fint med store barn, men....det er koselig med små, også....
mamman til to gutter Skrevet 12. august 2014 #5 Skrevet 12. august 2014 Hat: En dag på jobb uten datasystem som fungerer, pasienter som kommer helt uten at vi ante når og ikke mulighet for å slå en eneste ting på kassa, sjekke en eneste pris osv...Håper det er i orden i morgen!
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 13. august 2014 #6 Skrevet 13. august 2014 Elsk: Har fått jekka på plass jobbhodet og erkjenner at ferien er over for denne gang. Godt å komme i gang. 2 timer før alle andre på jobb og har derfor fått gjort like mye som på 4 timer med alle her. Ny vind/høstjakke som jeg definitivt ville syns var kuul i 1986 også (- skulderputer bare). Hat: Bryllupsfest 6. september krevde at jeg bestilt ny kjole. Ny fin kjole som hvisnok skulle være litt stor i str. Kjolen var liten i størrelsen, men jeg skal ta meg f...n på at jeg skal inn i den. Ren, rød og 40-tallsretro kjole med prikker på.
amandine Skrevet 13. august 2014 #7 Skrevet 13. august 2014 Slenger på en HAT: POSTEN. Slurvehoder! Ubrukelige tosker!
ms.Pond Skrevet 13. august 2014 #8 Skrevet 13. august 2014 Elsk: Bare gode nyheter fra sykehuset, og mor kan endelig slippe skuldrene ned Magen begynner å vises og jeg strutter så godt jeg kan Bursdag i familien i dag, med feiring og stas Hat: Fortsatt på minussiden når det kommer til energi, og huset ser ut som om det har vært invadert av et underjordisk fotballag. Snart tomt for rene klær (se over)
frk Nilsen Skrevet 13. august 2014 #9 Skrevet 13. august 2014 Elsk Endelig kaldt nok til å ta på de nye ankelbootsene Tidlig ferdig på jobb så får en pust i bakken hjemme med god kaffe før henting av barn Hat Trøtt! Henting av barn - skolestarter på AKS på ene veien og bhg på andre veien (altså dobbelt så langt som før) Trening i kveld, var så opptimist/tøff/dum(velg det som passer) at jeg har tatt på meg utfordringen 100 økter på 100 dager, er på dag 3 og jeg kjenner det er tøft allerede.... Men å bukke under etter 3 dager er helt uaktuelt!
amandine Skrevet 13. august 2014 #10 Skrevet 13. august 2014 Slenger på en HAT: POSTEN. Slurvehoder! Ubrukelige tosker! Navlebeskuende nok til å irritere meg fremdeles. Når en pakke sendes fra Oslo til Bergen, HVORFOR må den til Narvik terminal????
frk Nilsen Skrevet 13. august 2014 #11 Skrevet 13. august 2014 Slenger på en HAT: POSTEN. Slurvehoder! Ubrukelige tosker! Navlebeskuende nok til å irritere meg fremdeles. Når en pakke sendes fra Oslo til Bergen, HVORFOR må den til Narvik terminal???? Ja for Narvik er liksom rett borti høgget for Bergen....
amandine Skrevet 13. august 2014 #12 Skrevet 13. august 2014 Slenger på en HAT: POSTEN. Slurvehoder! Ubrukelige tosker! Navlebeskuende nok til å irritere meg fremdeles. Når en pakke sendes fra Oslo til Bergen, HVORFOR må den til Narvik terminal???? Ja for Narvik er liksom rett borti høgget for Bergen.... Ikke bare det at jeg må være mer tålmodig, men miljøaspektet får meg til å grøsse. Eller som en av de håpefulle uttrykte seg: De kunne like gjerne sendt maleskrinet fra tanta via Roma!!
frk Nilsen Skrevet 13. august 2014 #13 Skrevet 13. august 2014 Slenger på en HAT: POSTEN. Slurvehoder! Ubrukelige tosker! Navlebeskuende nok til å irritere meg fremdeles. Når en pakke sendes fra Oslo til Bergen, HVORFOR må den til Narvik terminal???? Ja for Narvik er liksom rett borti høgget for Bergen.... Ikke bare det at jeg må være mer tålmodig, men miljøaspektet får meg til å grøsse. Eller som en av de håpefulle uttrykte seg: De kunne like gjerne sendt maleskrinet fra tanta via Roma!! Tar bussen til jobb med en del av noldusene som jobber på godsen til posten, at posten blir sendt via Narvik overrasker meg dessverre ikke.
bIomstre Skrevet 13. august 2014 #14 Skrevet 13. august 2014 Slenger på en HAT: POSTEN. Slurvehoder! Ubrukelige tosker! Navlebeskuende nok til å irritere meg fremdeles. Når en pakke sendes fra Oslo til Bergen, HVORFOR må den til Narvik terminal????Sysselsettingstiltak?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå