Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #1 Skrevet 12. august 2014 Er alene med tre barn under seks år i noen dager. Yngstemann på ett begynte i bhg forrige uke og er veldig sliten på ettermiddagene. Dvs at han vil sitte på fanget eller bæres hele tiden. Det skjønner jeg, men det gjørmiddagslagingen vanskelig. Jeg får ikke kuttet, stekt eller gjort noe særlig som krever to hender. Greit nok bare jeg hadde hatt noen ideer om hva vi kunne ha spist i dag. I går hadde vi pølse og lompe, funket fint. Noen som har gode forslag til hva vi kan ha i dag og imorgen? Er helt blank selv.... Anonymous poster hash: f235b...d20
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #2 Skrevet 12. august 2014 Wok grønnsaker og kylling. Pastasalat. Tortilla. Anonymous poster hash: dcd60...006
LeTwinsA Skrevet 12. august 2014 #3 Skrevet 12. august 2014 Da lager du middagen klar kvelden før, lasagna som bare kan settes i ovnen når du kommer hjem fiks i form fiskegrateng osv
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #4 Skrevet 12. august 2014 Grillkylling fra butikken Fiskegrateng/panert fisk Havregrøt Frossenpizza Bestille noe take away? Anonymous poster hash: ce3e8...8fd
Isola&Lille+julegave Skrevet 12. august 2014 #5 Skrevet 12. august 2014 Jeg pleier å sette barnet på kjøkkenbenken, eller på stol ved siden av ovnen. På den måten får jeg gjort litt. Da kan de blande litt og smake litt. Pleier å være stor stas her, hvertfall! Laks er verdens letteste. Legg fiskestykkene i ildfast form. Ta på salt, pepper, litt dill, godt med sitron, smør og bittelitt vann. Hiv i ovnen på 200 grader i ca 20 min. Kok poteter med skall. Rømme, ravigotte saus (ferdig) og agurksalat (vann, eddik, sukker +agurk) Nydelig, Sundt og klart på 30 min.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #6 Skrevet 12. august 2014 Takk for tips! Fiskegrateng og ferdig grillkylling var innertiere! Godt tips å lage mat kvelden før og, skal jeg ha i bakhodet nest gang mannen er borte Ett åringen min er en sikkerhetsrisiko å ha på kjøkkenbenken Og han liker ikke å sitte i stolen sin om dagen heller. Men gode tips som jeg har brukt mye med mine eldste Er nok bare ekstra intensivt denne uken som er den første fulle bhg uka.... HI Anonymous poster hash: f235b...d20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå