Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #1 Skrevet 12. august 2014 Vurderer å se serien. Bra/dårlig? Hvorfor/hvorfor ikke? Anonymous poster hash: 671a7...c23
I scream for icecream! Skrevet 12. august 2014 #2 Skrevet 12. august 2014 Superbra! Jeg ble helt hekta! Synes den er kjempespennende! Nå har alle sesongene kommet ut også, alle ligger på netflix.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #3 Skrevet 12. august 2014 Den må bare sees!!! Den er drittbra. Alle episodene er på Netflix Anonymous poster hash: bd526...f3f
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #4 Skrevet 12. august 2014 Flott, takk for svar! Da ser jeg den. Anonymous poster hash: 671a7...c23
Nettisen:) Skrevet 12. august 2014 #5 Skrevet 12. august 2014 Veldig bra:) Spesielt første sesongen, men alt er verdt å se.
Leirha Skrevet 12. august 2014 #6 Skrevet 12. august 2014 Jeg likte den veldig godt, men vet at noen faller av i sesong to.Men det er en fantastisk bra serie, som bør sees.Heldigvis tr den seg opp igjen, og sesong 3 og 4 som er avsluttende er veldig, veldig bra.Anbefales.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå