Gå til innhold

Får ikke mensen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Over to uker forsinket, negativ test (er ikke prøver). Og nå tror jeg at jeg har hatt eggløsning. Kan kroppen bare hoppe over en syklus??

Anonymous poster hash: de93a...192

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk ikke mensen jeg heller og testet to ganger på to uker over tiden. Så kjøpte jeg en tredje test noen dager etter siste test og vips..så positiv som den kan få blitt :) vet ikke om det hjalp deg da..

Anonymous poster hash: 75a36...b49

Skrevet

Ja, du kan ha en hormonell ubalanse i kroppen. Dette er ikke farlig, og noe som han skje fra en tid til annen.

Skulle du imidlertid ikke få mensen neste gang heller, og testene er negative, bør du ta en tur til legen for en sjekk.

Anonymous poster hash: 6b452...fd8

Skrevet

Fikk ikke mensen jeg heller og testet to ganger på to uker over tiden. Så kjøpte jeg en tredje test noen dager etter siste test og vips..så positiv som den kan få blitt :) vet ikke om det hjalp deg da..

Anonymous poster hash: 75a36...b49

Hjelp, går det virkelig an..?

Skrevet

Min eldste ble til med inseminasjon. Skulle ta test to uker etter. Negativ. Ringte klinikken, de sa at så lenge jeg ikke hadde fått mensen kunne jeg fortsatt være gravid. Testet hver dag i to uker før testen endelig ble positiv.

Anonymous poster hash: b3b08...331

Skrevet

Min eldste ble til med inseminasjon. Skulle ta test to uker etter. Negativ. Ringte klinikken, de sa at så lenge jeg ikke hadde fått mensen kunne jeg fortsatt være gravid. Testet hver dag i to uker før testen endelig ble positiv.

Anonymous poster hash: b3b08...331

Oi... Jaja, får se om mensen kommer nå snart, hvis ikke får jeg teste igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...