Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #1 Skrevet 11. august 2014 har blitt kjent med en utrolig kjekk, hyggelig mann, viser seg å være medlem i en mcklubb, hadde dere datet han da?? har ikk epeiling på hva det innebærer å være medlem i mc klubb og hørt mye rart om de.. Anonymous poster hash: c4562...71c
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #2 Skrevet 11. august 2014 Blir som en fotball klubb, svømme klubb osv. Spør han da vel Sikkert bare snakk om gode kamerater med samme interesse. Anonymous poster hash: 7caaa...041
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #3 Skrevet 11. august 2014 og hvordan vet jeg om det er en uskyldig klubb eller ikke, etter det jeg har lest så er det snakk om en stor klubb... men utrolig grei fyr:) Anonymous poster hash: c4562...71c
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #4 Skrevet 11. august 2014 og hvordan vet jeg om det er en uskyldig klubb eller ikke, etter det jeg har lest så er det snakk om en stor klubb... men utrolig grei fyr:) Anonymous poster hash: c4562...71c Ikke alle er kriminelle så du må nesten spørre. Kjenner flere som er med i Nordens største mc klubber uten å ha noe på rulle bladet eller gjort noe ulovelig Anonymous poster hash: 7caaa...041
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #5 Skrevet 11. august 2014 Jeg liker ikke motorsykler eller bikere - det er ikke like turn-off som røyk og snus, så dersom helheten forøvrig er bra ville jeg vært interessert, men dersom han er stereotyper til en biker ville jeg ikke vært interessert i noe annet enn lek og morro. Anonymous poster hash: 2be91...9fc
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #6 Skrevet 11. august 2014 Mc klubbar spenner frå kristne "Holy riders" (der svigers på 60+ er med) til "Hells Angels" og "Bandidos" med tilknyting til narkomiljøet. Mange mc klubbar har medlemmer som er alminnelege, dydige samfunnsborgarar med ei særskild interesse for motorsyklar. Sjølv er eg glad for at mannen har selt mc-en sin, men det er med tanke på risikoen ein utset seg for ved å køyre motorsykkel. Anonymous poster hash: 364fb...b75
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #7 Skrevet 11. august 2014 Tror du skal kutte han ut jeg. Slike kvinner som deg trenger vi ikke i mc-miljøet. Vi får nok kritikk og faanskap mot oss fra før av. Hilsen gift mc-frue. (Stolt av mannen min og stolt av mc-miljøet i Norge.) Anonymous poster hash: 24f13...21a
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #8 Skrevet 11. august 2014 Det er ikke meningen å ha fordommer, som sagt jeg har IKKE peiling på miljøet og jeg ønsker å bli bedre kjent og ikke tenke på denne måten, men jeg har virkelig ikke peiling og det er ikke stygt ment.. Jeg får dårlig samvittighet av bare å tenke sånn, men mennene ser alltid så tøffe ut.. Cant help it. Anonymous poster hash: c4562...71c
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #9 Skrevet 11. august 2014 Vet om flere som er med i slike klubber og de er skikkelige familiefedre. De som følger med på barnas aktiviteter, tatt lang permisjon (dette før mennene fikk så mange uker) baker kaker og er igrunn helt normale. Han ene ser ut som en mc fyr, men det er også det. Vært gift i mange mange år. Anonymous poster hash: 7ce3a...635
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #10 Skrevet 11. august 2014 Jeg hadde ikke blitt sammen med en hardbarket mc fyr nei(les: skinnvest, skjegg, cowboystøvler, tatoverier, ring i øret). Klarer ikke de folka, beklageligvis. Hvis han derimot en løs tilknytning, av sorten `interessert i å kjøre motorsykkel og liker å snakke med folk som også liker det`, så stiller det seg annerledes. Anonymous poster hash: ebffe...361
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #11 Skrevet 11. august 2014 Jeg hadde ikke blitt sammen med en hardbarket mc fyr nei(les: skinnvest, skjegg, cowboystøvler, tatoverier, ring i øret). Klarer ikke de folka, beklageligvis. Hvis han derimot en løs tilknytning, av sorten `interessert i å kjøre motorsykkel og liker å snakke med folk som også liker det`, så stiller det seg annerledes. Anonymous poster hash: ebffe...361 Signerer Anonymous poster hash: b8519...8c1
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #12 Skrevet 11. august 2014 Mannen min ble med i en klubb etter mange års ekteskap og hvis klubben til din er lik klubben til min mann ville jeg ha styrt unna. Mannen er borte ca annen hver helg og og en-to ganger i uken pga klubben og klubbsaker og jeg har enda til gode å finne et fornuftig og oppegående menneske i mc-miljø. Anonymous poster hash: c492a...521
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #13 Skrevet 11. august 2014 Vokste opp med en far som hadde lederstilling i den lokale avdelinga av en verdensomspennende MC-klubb. Han og andre medlemmer, er helt normale familiefedre og jeg var ofte med på treff som barn. De hadde blant annet et årlig treff for de kreftsyke barna på sykehuset, så det er langt ifra bare sånn man ser på tv og hører om i nyhetene. Ingen tatoveringer på min far eller kriminell aktivitet i klubben, og god kommunikasjon med politiet hvis de skulle kjøre mange sammen. Kjørte årlig i borgertoget på 17. mai også. Ikke avfei en fyr bare fordi han er med i en MC-klubb, det finnes ekstremer av alt mulig og man kan ikke dra alle under en kam. Anonymous poster hash: 77aa0...75b
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #14 Skrevet 12. august 2014 Kommer an på klubben. Selv oppvokst i "miljøet", kunne fint Vært med et mc-medlem. Meeeen hadde Vært skeptisk til medlemmer fra visse klubber. Anonymous poster hash: b301e...bf7
Ann-Kristin og William Skrevet 12. august 2014 #15 Skrevet 12. august 2014 (endret) Hvilken mc klubb er det snakk om? Ex'n min er med i en stor klubb og det ødla forholdet vårt han prioriterte alltid klubben over meg og sønnen vår, pluss at det koster mye ( månedskontigent på 1500kr) Endret 12. august 2014 av Ann-Kristin og William
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå