Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #1 Skrevet 11. august 2014 Og hvor mye klær har de? Dobbeltsett av uteklær osv? Jeg liker å handle på salg. Er som regel kun på høsten jeg ser jeg trenger mest nytt..som ull etc, men kjøper gjerne på salg å sparer til neste sesong. Her trengs som regel 2 sett regntøy og støvler jaffal Anonymous poster hash: 13c4e...0e8
Gjest lillehi Skrevet 11. august 2014 #2 Skrevet 11. august 2014 Ikke så veldig ofte. To-tre ganger i året kanskje. Og hvis det er noe hun MÅ ha av sesongklær😃
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #3 Skrevet 11. august 2014 Høres jo fornuftig ut👍 Er litt for glad i salg tror jeg;) HI Anonymous poster hash: 13c4e...0e8
Gjest lillehi Skrevet 11. august 2014 #4 Skrevet 11. august 2014 Hehe😃 hadde jeg hatt mulighet så hadde jeg nok garantert gått amok på salg jeg og😃👍
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #5 Skrevet 12. august 2014 Kjøper når det trengs. Har ett barn og desverre aldri arvet så masse som en sokk, så går en del penger i klær. Glad i salg, men bor på lite sted så som regel fritt i størrelser når det er på salg. Vokser i rykk og napp, så må handle når det trengs:-) Anonymous poster hash: 21720...eff
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #6 Skrevet 12. august 2014 Handler vel noe småtteri annenhver helg. Nytt yttertøy og sko hver vår og høst. De har dobbelt og trippelt av viktige plagg. Anonymous poster hash: bb86f...bb1
Elsker livet Skrevet 12. august 2014 #7 Skrevet 12. august 2014 Ofte flere ganger i uka. Noen ganger kan det gå opptil mange dager mellom. Nettshopping er som en slags hobby for meg, spesielt barneklær. Sitter å leter etter kupp nesten hver dag. Det er ikke snakk om å kjøpe store mengder hver gang, kan være ett par sokker til 6 kr. også. Har fire barn som vokser, så det er ikke slik at klærne ligger ubrukt heller, men de har vel det man kan kalle mye å velge i.
Blondzilla Skrevet 12. august 2014 #8 Skrevet 12. august 2014 Altfor ofte. Jeg eelsker klær og kunne sikkert shoppet hver dag. Gjør ikke det altså, men hender det blir litt mye, særlig de gangene jeg var i permisjon. Vi har god økonomi så er ikke noe problem sånn sett, men miljømessig er det jo katastrofalt. Jeg kaster aldri noe da. Enten gir jeg det til venner eller til Fretex eller fattighuset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå