Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #1 Skrevet 11. august 2014 Noen som har erfaring med dette? Hvordan er hverdagen deres? Både dere som er foreldre til barn eller Evt. Har diagnosen selv. Jeg mistenker at min datter har dypspraksi og det hadde vært fint med noen innspill. Hvordan fungere sosialt f.eks? Anonymous poster hash: 236b3...148
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #2 Skrevet 11. august 2014 Noen som har erfaring med dette? Hvordan er hverdagen deres? Både dere som er foreldre til barn eller Evt. Har diagnosen selv. Jeg mistenker at min datter har dypspraksi og det hadde vært fint med noen innspill. Hvordan fungere sosialt f.eks? Anonymous poster hash: 236b3...148 Hvor gammel er hun? Hvorfor mistenker du det? Jeg jobber med et barn som har det, og vi kommuniserer med tegn til tale. Han har andre diagnoser i tillegg da, så kan sikkert ikke sammenlikne med han Anonymous poster hash: a7f12...007
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #3 Skrevet 12. august 2014 Jeg har dyspraksi. Ble utredet i 8 klasse og fikk hjelpemidler som datamaskin da. Det eneste jeg virkelig merker er at det tar lengre tid å lære nye bevegelser. Måtte øve mye på ting som kaste/gripe ball. Anonymous poster hash: fbe41...788
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå