Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #1 Skrevet 11. august 2014 Mini på to skal begynne i bhg nå og jeg har gått til innkjøp av et lite lager av joggebukser og myke gensere, men kjenner at det kan bli litt mye joggings her. Noen som har tips til myke og behagelige klær som det er 'litt mer med' enn vanlige joggeklær? Anonymous poster hash: 76f75...c82
Prøverpåentil Skrevet 11. august 2014 #2 Skrevet 11. august 2014 Tights og sånn er jo deilig da. Men dumt å handle inn for mye "vanlig" tøy, for av egen erfaring går det mest i ullundertøy når det blir kaldere:)
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #3 Skrevet 11. august 2014 Mine bor i ullundertøy på vinteren! Har tykkere ulldress hengende som de tar på under dressen på kalde dager. Men vår/høst går de i joggebukser og andre myke bukser! Anonymous poster hash: 4e4c0...eff
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #4 Skrevet 12. august 2014 Om du har jente, så har mi stort sett brukt kjolar utan erme utanpå ullstrømpebukse og ulltrøye på vinteren. Strikkakjole er fint, feks denne: http://www.torafrosethdesign.no/Kjoletillillesoester.html Barnehagen har og sagt at det er ei lettvindt og grei påkledning, sidan det er lett å vrenge av kjolen når dei skal ut. Får meg ikkje til å levere i berre ullundertøyet. Til guten var eg akkurat på Kapahl og kjøpte joggebukser som såg akkurat ut som tøffe dongeribukser, ein måtte ta på dei for å kjenne at dei var mjuke og gode. Var i blått og svart. Men ellers går det mykje i ulltøy på vinteren. Anonymous poster hash: b2ca7...ad0
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #5 Skrevet 12. august 2014 Takk for svar Det er gutt jeg har. Blir nok en del ull her også når kulden kommer. Noen tips om hvilke type som er best og hvor mange sett man trenger? Hi Anonymous poster hash: 76f75...c82
klg,2 boys now:) Skrevet 12. august 2014 #6 Skrevet 12. august 2014 Knall med joggings👍 Men vil bare si styr unna hel drakter til og ha under yttertøyet. Det er håpløst når enn bytter bleie ute på tur.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #7 Skrevet 12. august 2014 Har gutt. Liker bukser med strikk i livet og ned i foten. Polarn har fine. Liker polarn og villervalla godt. Friske farger uten glorete bilder. HM har også noe. Anonymous poster hash: bb4b2...d1c
☆☆☆ Skrevet 12. august 2014 #8 Skrevet 12. august 2014 Ulla som er på tibud på coop no er god. 169 for heilt sett. Dei har også microfleece for 79 pr heile sett, godt å ha som mellomlag. Eg er fan av joggebukser, men det blir også ein del dongeri (besta sin favoritt). Langerma og korterma bomullstrøyer er fine på seinsommar og tidleghaust. Mi erfaring er at bomullsstrømpis er bortkasta, er det kaldt nok til langt undertøy går det i ull, evt superundertøy.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #9 Skrevet 12. august 2014 HM har fine myke "jeans" i mange farger. Anonymous poster hash: d794f...780
Serepta Skrevet 12. august 2014 #10 Skrevet 12. august 2014 Vi brukte mye bukser i tynn dongeri, med god strikk oppe og nede. Penere og mer "påkledd" enn joggis,men like mykt under regntøyet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå