Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #1 Skrevet 11. august 2014 29Jeg er litt fortvillet, og kjenner meg faktisk stresset.Jeg er i midten av 30årene, har 3 barn, hvorpå de to først er ganske store, 19 og 17, og nestemann er 5.Det er to kull, to fedre, som de allerfleste tydelig må bemerke hver gang jeg forteller alderen til barna.Uansett, min mann og jeg var egentlig enige om sistemann skulle være siste, altså hans eneste, min siste.Men helt siden gutten var 2 år har jeg så inderlig ønsket å gi ham søsken, slik det er nå er han jo mer eller mindre enebarn. Jo han har søsken, men han kjenner dem knapt.Jeg kjenner så sterkt på at jeg vil ha et barn til.Jeg føler meg på en merkelig måte tom, uferdig. Hvis noen forstår hva jeg mener med det.Evig takknemlig for alle barna, jeg er så klar over at hvert barn er en gave og at noen sliter med å få barn og jeg er så heldig å ha 3 herlige.Og ja, egentlig så burde jeg slå meg til ro med at mannen min ikke ønsker flere.Men jeg klarer ikke. Kanskje er det klokka som tikker, jeg føler den nesten fysisk i kroppen.Jeg er så redd for at jeg skal angre meg ihjel når det plutselig er for sent..Hvis jeg ikke i det minste forsøker.Jeg tenker også veldig på gleden av å ha flere barn, har du et barn vet du ikke hvordan det føles, jeg ønsker så veldig dette for mannen min. Samtidig som jeg ønsker søsken til minstemann, han selv har spurt om ikke han snart kan få søsken? Han vil også ha noen som de to eldste har hverandre..Sier han. Jeg kjenner det river i mammahjertet.Hva hadde dere gjort i en slik situasjon? Anonymous poster hash: 08723...151
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #2 Skrevet 11. august 2014 Jeg skjønner veldig godt hvordan du har det. Kjenner igjen tomheten du forklarer. Man vil så gjerne ha et barn til, at man hver måned blir skuffet når mensen kommer, fordi man innerst inne håper det har skjedd en ulykke. Mitt eneste råd er: snakk med han!! Mange ganger! Det virket hos meg. Min sa ja selv om han innerst inne ikke ville. Han så at det ville være bra for hun vi har fra før, og at jeg hadde veldig lyst, og da ga han seg Anonymous poster hash: 99555...1ea
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #3 Skrevet 11. august 2014 Ta en "spansk en". Anonymous poster hash: 77cc7...501
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå