Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #1 Skrevet 11. august 2014 Jeg kan begynne. Jeg kunne ikke bodd på landet pga: - Begrensede fritidsmuligheter - Lite liv, etter kl fire er alle hjemme hos seg selv, ingen å se i gatene - Ingen natt- og søndagsåpne butikker - Begrensede karrieremuligheter - Begrensede fagmiljøer (jobber du som lege i en liten bygd, er du sannsynligvis alene om det) - Trangsynthet og bygdedyret - Mangel på kulturelt mangfold Anonymous poster hash: b8cba...5d8
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #2 Skrevet 11. august 2014 Jeg kunne ikke bodd i byen fordi jeg ikke er så glad i folk Anonymous poster hash: 4c5e9...6b0
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #3 Skrevet 11. august 2014 Definere landet? Jeg bor på et småbruk i skogen. Ti min til toget og 30 min med tog til Oslo. Jeg kjenner meg ikke igjen i din beskrivelse av landet så jeg lurer på om jeg må enda lengre på landet? Anonymous poster hash: 3ecb8...bd3
Elsker livet Skrevet 11. august 2014 #4 Skrevet 11. august 2014 Jeg kunne ikke bodd i byen fordi jeg må ha plass rundt meg, både inne og ute. Når jeg er i byer føles det klaustrofobisk. Jeg er veldig glad i at det er lite miljø her. Men det har sine negative sider som de HI ramser opp. Men jeg har ikke behov for karriermuligheter, søndagsåpne butikker, flere fritidsmuligheter eller mer kulturelt mangfold. Det meste her dekker våre behov, og gjør de ikke det er det ikke daglige behov, og da kan vi heller reise litt lengre de gangene behovene er der.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #5 Skrevet 11. august 2014 Jeg er oppvokst på landet, og trivdes godt med det. Det ble kjedelig som tenåring, men gikk greit. Vi hadde forøvrig søndagsåpen matbutikk, og det har de enda i den bygda. Som student flyttet jeg til by og nå ser jeg frem til å bo her resten av livet. Men foretrekker å ikke bo mitt i sentrum, bedre litt utenfor byen med tilgang til mark og grøntområder. Anonymous poster hash: 85e78...0d5
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #6 Skrevet 11. august 2014 Er oppvokst på landet men bor i byen i nå. Klarer ikke bygdesnakket da jeg er en type som helst vil gli ubemerket inn i mengden 😉 Anonymous poster hash: 46d81...bf1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå