Gå til innhold

Dere som var kvalme i svangerskapet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forsvant kvalmen brått eller ble dere gradvis bedre over flere uker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forsvant gradvis i en periode på en uke ca begge gangene.

Anonymous poster hash: a8866...091

Skrevet

Forsvant?

Den ble litt bedre da jeg hadde kommet hjem fra sykehuset med den lille.....(3 uker etter fødsel)

Anonymous poster hash: 32d31...24c
Skrevet

hos meg forsvant den brått.

Anonymous poster hash: fac3f...fd5
Skrevet

Den forsvant gradvis i to svangerskap og brått i det tredje - da jeg hadde født

Anonymous poster hash: 49914...204
Skrevet

Føler med dere som var kvalme hele svangerskapet. Jeg er i uke 17 nå og holder på å bli gal...men har merka de siste dagene at kvalmen er litt bedre. Så har et håp om at den forsvinner fort og ikke forsvinner gradvis i løpet av mange uker.

Skrevet

Den forsvant gradvis over ca 1,5 uke fra rundt uke 14 alle 3 gangene, selv den gangen hvor jeg måtte legges inn i uke 12 for intravenøst og skikkelig kvalme- og brekningsstillende etter flere uker med oppkast... Trodde på et tidspunkt at hvis jeg sovnet kom jeg ikke til å våkne igjen...

Skrevet

Forsvant gradvis frå veke 14, var vel ca 20 veker før kvalmen var borte. Vert kvalm att frå veke 35.

Skrevet

Ble bedre da jeg fikk i.v på sykehuset:-/

Anonymous poster hash: 6f01a...719

Skrevet

Med nummer 1: gradvis bedre fra ca uke 23

Med nummer 2: ble ganske brått bedre 14 uker på vei (var sikker på noe var galt)

Anonymous poster hash: 6b14d...531
Skrevet

Et tips er å ta folaten om kvelden før du legger deg så slipper du å gå kvalm hele dagen. Da er det over til dagen etter.dette fant jeg ut etter flere uker med intens kvalme og vektnedgang.

Kvalmen min forsvant brått da jeg sluttet på folat etter 3.-4.mnd

Men det fungerte på MEG da. Verdt å prøve uansett.

Anonymous poster hash: 0fa68...7f8

Skrevet

4 uker siden jeg slutta med folat...

Skrevet

Sluttet å kaste opp hver time fra ca uke 17, gikk på kvalmestillende til jeg måtte slutte før 3. trimester. Kvalmen tiltok igjen fra uke 36.

Anonymous poster hash: 7e815...cb6
Skrevet

gradvis

Skrevet

4 uker siden jeg slutta med folat...

huff da. Da er det bare å smøre seg med tålmodighet.. hvor mange uker er du på vei da? Er det sånn at du ikke får i deg mat så skal det visst hjelpe å spise på natta. Ble foressten piggere i formen når jeg begynte med omega 3.hodeverk/kvalme og fikk bedre humør da.

Anonymous poster hash: 0fa68...7f8

Skrevet

Jeg var kvalm en uke av svangerskapet, ca. uke 4 og 5, etter det var all kvalmen forduftet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...